• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مسئول کمیته مددکاری مهرانه

مسئول کمیته مددکاری مهرانه: طرح‌های ویژه حمایتی شامل حال بیماران نیازمند مبتلا به سرطان زنجانی می‌شود

مسئول کمیته مددکاری مهرانه:

طرح‌های ویژه حمایتی شامل حال بیماران نیازمند مبتلا به سرطان زنجانی می‌شود

مسئول کمیته مددکاری مهرانه با بیان این‌که بیماران نیازمند تحت پوشش توسط این کمیته شناسایی می‌شوند هدف از اجرائی کردن آن را توزیع سبد کالا بین بیماران و خانوارهای آنان دانست و گفت: سبد معیشت در 4 آیتم موردی عید نوروز، ماه رمضان، عید قربان و شب یلدا بین بیماران نیازمند زنجان توزیع می‌شود.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، ملیحه قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دی ماه سال 95 کمیته مددکاری مهرانه اظهار کرد: تفکیک بیماران هر شهرستان جهت بهبود عملکرد کمیته و تسریع در ارائه خدمات و در دسترس بودن اطلاعات مربوط به آمار بیماران و هزینه‌ها از موارد مهمی است که مورد توجه این کمیته قرار گرفته است.

مسئول کمیته مددکاری مهرانه با بیان این‌که بیماران نیازمند تحت پوشش توسط این کمیته شناسایی می‌شوند هدف از اجرائی کردن آن را توزیع سبد کالا بین بیماران و خانوارهای آنان دانست و افزود: سبد معیشت در 4 آیتم موردی عید نوروز، ماه رمضان، عید قربان و شب یلدا بین بیماران نیازمند زنجان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: این 4 آیتم شامل لوازم خانگی، پوشاک و سایر می‌باشد و در هر آیتم به طور متوسط 120 خانوار از کمک‌های حمایتی کمیته مددکاری مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

قدیمی ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به فرزندان دانش‌آموز بیماران مبتلا با هدف جلوگیری از افت تحصیلی آنان را از اولویت‌های کمیته مددکاری مهرانه دانست و گفت: علاوه بر این با همت عالی خیران این مجموعه هزینه ایاب و ذهاب برای بیماران هدف انتقالی به خارج از زنجان نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی و اعتقادی در مناسبت‌های مختلف از جمله شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اعزام پرستار به منزل بیمارانی که قادر به حرکت نیستند ادامه داد: در کنار این خدمات کمیته مددکاری مهرانه اعطای وام به بیماران نیازمند و پیگیری امورات مربوطه برای اخذ وام را انجام می‌دهد.

مسئول کمیته مددکاری مهرانه با بیان این‌که در دی ماه سال 95، 85 نفر از بیماران و خانواده‌های آنان از خدمات مربوط به مشاوره این واحد بهره‌مند شده‌اند، به حضور مسئولان و خیران کمیته مددکاری مهرانه در شهرستان‌ها و نقاط روستائی استان اشاره کرد.
آخرین اخبار