• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان: مهرانه همچون ستاره‌ای پرنور در تاریخ استان زنجان خواهد درخشید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

مهرانه همچون ستاره‌ای پرنور در تاریخ استان زنجان خواهد درخشید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان این‌که باید به افکار خلاقانه بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این انجمن که توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند تبریک گفت، عنوان کرد: این اقدام که در راستای ترویج حس نوعدوستی بوده است به عنوان یک ستاره در تاریخ این استان خواهد درخشید.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه زیبائی‌های این مجموعه را خارج از حد توصیف عنوان کرد و افزود: کسانی که به نحوی در این مسیر خیر گام برداشته‌اند شایسته تقدیراند.

سیدبیوک موسوی با بیان این‌که باید به افکار خلاقانه بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این انجمن که توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند تبریک گفت، تصریح کرد: این اقدام که در راستای ترویج حس نوعدوستی بوده است به عنوان یک ستاره در تاریخ این استان خواهد درخشید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ضمن تأکید بر همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های دولتی با انجمن‌های مردم‌نهاد به ویژه مهرانه افزود: فضای درخواستی مهرانه از اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اختصاص به فضای سبز کلینیک تخصصی این انجمن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
آخرین اخبار