• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل مهرانه در مراسم گردهمایی دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان به مناسبت روز انقلاب اسلامی

مدیرعامل مهرانه: تشکل‌های مردمی برای برداشتن بار از روی دوش دولت تأسیس شده‌اند/ خیریه‌های زنجان الگوی مراکز حمایتی کشور هستند

مدیرعامل مهرانه:


تشکل‌های مردمی برای برداشتن بار از روی دوش دولت تأسیس شده‌اند/ خیریه‌های زنجان الگوی مراکز حمایتی کشور هستند


مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه انجمن مهرانه نتیجه تلاش‌های خیرخواهانه مردم زنجان است با تأکید بر اینکه توکل بر خدا بزرگ‌ترین عامل موفقیت انجمن خیریه مهرانه بوده است، گفت: خیرین و انجمن‌های خیریه آمده‌اند تا باری را از روی دوش دولت بردارند.



به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل مهرانه در مراسم گردهمایی دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان که به مناسبت روز انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و مشارکت اجتماعی و آیین تجلیل از سمن‌های شرکت کننده در نمایشگاه از افق تا طلوع که در مرکز همایش‌های بین‌المللی این انجمن برگزار شد، اظهار کرد: مهرانه متعلق به همه آحاد مردم استان زنجان است.


مهندس اصغر وثوق با بیان اینکه انجمن مهرانه نتیجه تلاش‌های خیرخواهانه مردم زنجان است با تأکید بر اینکه توکل بر خدا بزرگ‌ترین عامل موفقیت انجمن خیریه مهرانه بوده است، گفت: خیرین و انجمن‌های خیریه آمده‌اند تا باری را از روی دوش دولت بردارند.

مهندس وثوق با عنوان این‌که مردم استان زنجان خیرین بزرگی هستند، تصریح کرد: خیریه‌های استان زنجان باید نمونه و الگوی دیگر خیریه‌ها در کشور باشند.


بنیانگذار مهرانه با عنوان این‌که امروز از انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در کشور به عنوان الگو و نمونه‌ شماره یک خیریه‌ها در کشور یاد می‌شود، افزود: انجمن مهرانه از ذهن مردم خود استان زنجان تراوش کرده است.


وی با اعلام این‌که امروز این انجمن بالغ بر ۱۰۰ هزار خیر دارد، 
تصریح کرد: در حال حاضر بیماران از سراسر کشور از کلینیک رادیوتراپی مهرانه بدون پرداخت یک ریال هزینه، استفاده می‌کنند.


مدیرعامل مهرانه با بیان این‌که انجمن‌های خیریه نیازی به کمک‌های التماسی نداشته و هر فردی که به این انجمن‌ها کمک کند در واقع به خود کمک کرده است، ادامه داد: کار انجمن مهرانه در واقع عملی کردن سخنان رهبر فرزانه انقلاب که فرموده بودند باید کاری شود تا بیماران غیر از رنج بیماری، رنج  دیگری نداشته باشند، بوده است.
آخرین اخبار