• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه چهارمین دوره از برگزاری مسابقات فوتسال جام مهرانه

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اداره کل ورزش و جوانان در برنامه‌های پیشگیری و درمان با مهرانه همکاری می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خوشبختانه سازمان‌های مردم‌نهاد با اعضای جوان و کارآمد و البته اثرگذار در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند که اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد در حوزه پیشگیری و درمان در جهت بهره‌مندی از توانمندی‌های این تشکل‌ها در راستای برنامه‌های مهرانه گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سیدارسلان حسینی در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه چهارمین دوره از برگزاری مسابقات فوتسال جام مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: اجرای ویژه برنامه‌های انجمن مهرانه در مسیر پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله سرطان جای تقدیر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام این‌که همواره در تلاش بوده‌ایم تا تمامی امکانات موردنیاز مهرانه در حوزه ورزش و سایر حوزه‌های مربوطه در اختیار مسئولان و دست‌اندرکاران این مجموعه کنیم، تصریح کرد: اعتقاد داریم همکاری با برنامه‌های این مجموعه هم وظیفه اداری و هم وظیفه اخلاقی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان است.

حسینی برگزاری چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه را بسیار ارزنده دانست و از دست‌اندرکاران این انجمن به ویژه واحد ورزش قدردانی کرد.

این مقام مسئول در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه‌های این دستگاه در حوزه جوانان و چگونگی همکاری با مهرانه حول محور این موضوع هم گفت: خوشبختانه سازمان‌های مردم‌نهاد با اعضای جوان و کارآمد و البته اثرگذار در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند که اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد در حوزه پیشگیری و درمان در جهت بهره‌مندی از توانمندی‌های این تشکل‌ها در راستای برنامه‌های مهرانه گام بردارد.
آخرین اخبار