• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه برگزار می‌شود

همراه با برنامه‌های متنوع و شاد/ آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه برگزار می‌شود

همراه با برنامه‌های متنوع و شاد/

آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه برگزار می‌شود

مسئول چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه از برگزاری آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه در روز چهارشنبه 13 بهمن ماه سال 95 خبر داد و گفت: این مراسم رأس ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، بهروز کاوندی با بیان این‌که امیدواریم برنامه‌های ورزشی شاد و مفرح نظیر مسابقات جام فوتسال مهرانه در استان تداوم داشته باشد و سایر ارگان‌ها از این مهم الگوگیری کنند، اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات فوتسال جام مهرانه در تقویم ورزشی هیئت فوتبال استان زنجان جای گرفته است.

مسئول چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه با اعلام این‌که در این دوره از مسابقات شاهد حضور 19 تیم در این دوره از مسابقات بودیم، ادامه داد: چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه با 44 بازی انشالله به پایان خواهد رسید.

کاوندی با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه در روز چهارشنبه 13 بهمن ماه ساعت 16 تا 18 در سالن 6 هزار نفری انقلاب تصریح کرد: در ساعت 15 تا 16 بازی رده بندی و 16 تا 17  بازی فینال را خواهیم داشت.

وی در مورد برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای اجرای بهتر این مراسم هم گفت: برگزاری مسابقات فوتسال دانش‌آموزان، توزیع سئوالات مربوط به حوزه پیشگیری با همت کمیته مربوطه در مهرانه با هدف بررسی نتیجه تلاش‌های مربوط به حوزه آموزش در طول 2 سال به دانش‌آموزان مدارس و در نهایت اعطای جوایز به 30 تا 40 نفر از دانش‌آموزان برگزیده این مسابقه توسط یکی از اسپانسرها در کنار اجرای گروه موسیقی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه است.

مسئول چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه با اشاره به اهداء جوائز به شرکت‌کنندگان و تیم‌های قهرمان و اعطای جام قهرمانی، کاپ اخلاق به تیم‌های منتخب و حضور تیم پارکور از شهرستان خرمدره، از برگزاری برنامه طناب‌زنی با هدف رکود شکنی و ثبت در گینس توسط هوتن شفائی، قهرمان طناب‌زنی کشور خبر داد.
آخرین اخبار