• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با سرمربی تیم فوتسال بانک تجارت استان زنجان در چهارمین دوره از مسابقات جام مهرانه

سرمربی تیم فوتسال بانک تجارت استان زنجان: سطح مسابقات چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه مطلوب بود/ تأکید بر حضور فعال ادارات و دستگاه‌های اجرائی زنجان در مسابقات فوتسال مهرانه

سرمربی تیم فوتسال بانک تجارت استان زنجان:

سطح مسابقات چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه مطلوب بود/ تأکید بر حضور فعال ادارات و دستگاه‌های اجرائی زنجان در مسابقات فوتسال مهرانه

سرمربی تیم فوتسال بانک تجارت استان زنجان نحوه برگزاری، زمان دقیق و اطلاع‌رسانی را از مؤلفه‌های کیفی این دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم ادارات زنجان با توجه به جنبه خیریه داشتن مسابقات جام فوتسال مهرانه از برنامه‌های ورزشی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان استقبال کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، یعقوب سیف‌اللهی در روزهای پایانی چهارمین دوره از برگزاری جام فوتسال این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سه دوره قبل بهتر بود ولی ناهماهنگی‌های به وجود آمده در محل برگزاری مسابقات قابل قبول نیست. سیستم گرمایشی سالن مطلوب نیست.

سرمربی تیم فوتسال بانک تجارت استان زنجان نحوه برگزاری، زمان دقیق و اطلاع‌رسانی را از مؤلفه‌های کیفی این دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه عنوان کرد و افزود: امیدواریم ادارات زنجان با توجه به جنبه خیریه داشتن مسابقات جام فوتسال مهرانه از برنامه‌های ورزشی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان استقبال کنند.

سیف‌اللهی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران واحد ورزش مهرانه پیشنهاد کرد تا در دوره‌های آتی در سالن فوتسال مجموعه ورزشی کارگران و یا سالن ولایت دادگستری برگزار شود.
آخرین اخبار