• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش نشست صمیمی خیران کمیته قلک با مدیرعامل مهرانه

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان: ترویج فرهنگ نیکوکاری با بکارگیری ایده‌های نو و خلاقانه امکان‌پذیر است

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان:

ترویج فرهنگ نیکوکاری با بکارگیری ایده‌های نو و خلاقانه امکان‌پذیر است

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان این‌که ما در این مکان جمع شده‌ایم تا یکدیگر را کامل کنیم، از تمامی خیران به ویژه خیران جوان مهرانه خواست تا در راستای معرفی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و ترویج فرهنگ نیکوکاری، ایده‌های نو و خلاقانه طرح کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتل به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در نشست صمیمی با خیران کمیته قلک مهرانه امام حسین(ع) را ستون خلقت بشریت دانست و با بیان این‌که اهل بیت‌(ع) عزیزترین و محبوب‌ترین مخلوق نزد خداوند هستند، اظهار کرد: ما خیران برای پیشبرد اهداف انسان‌دوستانه خود در مهرانه باید امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را الگوی خود قرار دهیم.

مهندس وثوق با بیان این‌که ما در این مکان جمع شده‌ایم تا یکدیگر را کامل کنیم، از تمامی خیران به ویژه خیران جوان مهرانه خواست تا در راستای معرفی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و ترویج فرهنگ نیکوکاری، ایده‌های نو و خلاقانه طرح کنند.

وی حضور خیران در مهرانه و فعالیت‌های آنان بدون هیچ چشم‌داشت مالی را بسیار مقدس دانست و کمیته قلک را از جمله کمیته‌های موفق انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از مسئولان و دست‌اندرکاران کمیته قلک خواست تا نسبت به معرفی مهرانه در نقاط دوردست روستائی توجه جدی داشته باشند و موضوع قلک‌های روستائی را پیگیری کنند.

مسئول کمیته قلک مهرانه نیز در این نشست با ابراز این‌که خیران بانشاط و عشق به همنوع در امورات این کمیته "امید به زندگی" را در این مجموعه پمپاژ می‌کنند بر لزوم جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در انجام امور مربوط به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد.

مینا ارغوانی‌فرد بکارگیری ایده‌های نو در مشارکت مردم در فعالیت‌های مهرانه را تأثیرگذار عنوان کرد و بازارسازی را از مؤلفه‌های مهم در نائل شدن به اهداف انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان دانست و خواستار حضور خیران در کنار این کمیته شد.

در پایان این نشست هر یک از اعضا پیشنهادات خود برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت امور مربوط به کمیته قلک را ارائه کردند.
آخرین اخبار