• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بانک رفاه کارگران یاور مهرانه شد

بانک رفاه کارگران یاور مهرانه شد

بانک رفاه کارگران یاور مهرانه شد

با ایجاد منوی جدید تحت عنوان گزینه پرداخت کمک مالی به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در کلیه خودپردازهای بانک رفاه کارگران در سراسر کشور این بانک یاور مهرانه شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رئیس شعبه شهید مطهری بانک رفاه کارگران زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: این انجمن در سطح کشور منحصربفرد و استثنائی است.

حسین حسنی با بیان این‌که مهرانه از درون مردم شکل گرفته است، ابراز کرد: به لطف خداوند چنین نهادی که پشتوانه آن مردم باشد به طور قطع در نائل شدن به اهدافش موفق خواهد شد.

حسنی با اشاره به خدمات بانک رفاه کارگران به بیماران مبتلا به سرطان نیز گفت: جهت سهولت در پرداخت وجه به حساب مهرانه و رفاه حال خیران منوی جدیدی در کلیه خودپردازهای این بانک در سراسر کشور ایجاد شده است به این ترتیب که پس از وارد کردن کارت و رمز عبور خود، انتقال وجه را انتخاب و از دکمه حساب پیش فرض کارت، گزینه انتقال کمک‌های مردمی به سازمان‌های خیریه را انتخاب می‌کنید.

وی ادامه داد: پس از آن با انتخاب بیماری‌های خاص، گزینه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) را انتخاب کرده و مبلغ موردنظر را وارد و پس از تأئی مبلغ و موفقیت‌آمیز بودن عملیات پرداخت، رسید و کارت خود را دریافت می‌فرمائید.
آخرین اخبار