• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید رئوسای شعب و کارمندان بانک رفاه کارگران زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبر داد: ارائه خدمات رایگان درمانی در مرکز رادیوتراپی مهرانه به بیماران 18 استان کشور

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه خبر داد:

ارائه خدمات رایگان درمانی در مرکز رادیوتراپی مهرانه به بیماران 18 استان کشور

مسئول کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اعلام این‌که کلینیک مهرانه نخستین مرکز درمانی است که صندوق ندارد به مراجعه بیماران مبتلا به سرطان برای بهره‌مندی از خدمات رادیوتراپی از 18 استان کشور و اسکان رایگان آنان در سرای نیکان این مجموعه اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در بازدید رئوسای شعب و کارمندان بانک رفاه کارگران زنجان از کلینیک این انجمن اظهار کرد: مهرانه یک خیریه سنتی نیست و بر اساس 3 برنامه استراتژیک مدون از قبل کارشناسی‌شده اداره می‌شود.

مهندس جواد گرانمایه با اشاره به فضاهای درمانی و اسکان در حد استانداردهای تعریف شده در کلینیک تخصصی مهرانه زنجان عنوان کرد: تمامی خدمات مربوط به اسکان و درمان در مرکز رادیوتراپی مهرانه برای کلیه بیماران بومی و غیربومی زنجان کاملاً رایگان است.

مهندس گرانمایه تصریح کرد: در حال حاضر نیز مهمانسرای مهرانه در تهران که به منظور ارائه خدمات رایگان اسکان به بیماران مبتلا به سرطان زنجانی و خانواده‌های آنان توسط خیر همشهری مقیم در تهران اهداء شده بود در اختیار بیماران مراجعه‌کننده برای درمان از سراسر استان‌های کشور است.

وی با اعلام این‌که کلینیک تخصصی مهرانه نخستین مرکز درمانی است که صندوق ندارد به مراجعه بیماران مبتلا به سرطان برای بهره‌مندی از خدمات رادیوتراپی از 18 استان کشور و اسکان رایگان آنان در سرای نیکان این مجموعه اشاره کرد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به خدمات درمانی به یک هزار و 750 بیمار در مرکز رادیوتراپی این انجمن طی 2 سال فعالیت عنوان کرد: خوشبختانه اکثر بیماران مراجعه‌کننده به این مرکز درمان قطعی شده‌اند.

وی مهرانه را حاصل اعتماد مردم زنجان دانست و تصریح کرد: مردم زنجان به سختی به یک فرد یا سازمان و نهاد اعتماد می‌کنند ولی وقتی اعتماد راسخ به ارگان و انجمنی داشته باشند مجموعه مثال‌زدنی نظیر مهرانه را می‌سازند که مایه افتخار نه تنها زنجان بلکه ایران و ایرانی است.
آخرین اخبار