• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج: مهرانه در امر خدمات‌رسانی به زنان عملکرد مطلوبی داشته است

مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج:

مهرانه در امر خدمات‌رسانی به زنان عملکرد مطلوبی داشته است

مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهبان سنندج بر لزوم توجه به سلامت جسمی و روانی زنان تأکید کرد و گفت: مهرانه از جمله سازمان‌های مردم نهاد پیشرو کشور است که در امر خدمات‌رسانی در حوزه پیشگیری و درمان زنان مبتلا به سرطان عملکرد مطلوبی داشته است که باید الگوی سایر تشکل‌های مردمی باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج در بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: حدود 8 نفر از نمایندگان و مسئولان تشکل‌های مردم‌نهاد استان کردستان با هدف کسب تجربه از اقدامات سازمان‌های مردم‌نهاد موفق زنجان در این استان حضور یافته‌اند.

فلوریا محمدپور انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان را از سازمان‌های مردم‌نهاد موفق که بر پایه عشق به انسانیت و همنوع شکل گرفته است، اعلام کرد.

محمدپور با اشاره به نقش مؤثر شبکه‌های مجازی در حوزه اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: مهرانه را از طریق کلیپ منتشر شده در فضای مجازی تلگرام شناختیم و برای حضور در این مجموعه عظیم اعلام آمادگی کردیم.

مدیرعامل انجمن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهبان سنندج بر لزوم توجه به سلامت جسمی و روانی زنان تأکید کرد و گفت: مهرانه از جمله سازمان‌های مردم نهاد پیشرو کشور است که در امر خدمات‌رسانی در حوزه پیشگیری و درمان زنان مبتلا به سرطان عملکرد مطلوبی داشته است که باید الگوی سایر تشکل‌های مردمی باشد.
آخرین اخبار