• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جمع‌آوری کمک 57 میلیون تومانی برای بیماران مهرانه در خرمدره

رئیس هیئت مدیره دفتر مهرانه در خرمدره در دیدار با فرماندار اعلام کرد: جمع‌آوری کمک 57 میلیون تومانی برای بیماران مهرانه در خرمدره

جمع‌آوری کمک 57 میلیون تومانی برای بیماران مهرانه در خرمدره رئیس هیئت مدیره دفتر مهرانه در خرمدره در دیدار با فرماندار اعلام کرد:

جمع‌آوری کمک 57 میلیون تومانی برای بیماران مهرانه در خرمدره

رئیس هیئت مدیره دفتر مهرانه در خرمدره با بیان این‌که 136 بیمار خرمدره‌ای تحت پوشش حمایت‌های مهرانه قرار گرفته‌اند از جمع‌آوری کمک 57 میلیون تومانی مردمی برای بیماران در این شهرستان خبر داد و گفت: کمک‌ها جمع‌آوری شده در خرمدره مربوط به نیمسال نخست سال جاری بوده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رئیس هیئت مدیره دفتر مهرانه در خرمدره در دیدار اعضای هیئت مدیره، کمیته‌های تخصصی و خیران این مجموعه با فرماندار فعالیت‌های شاخص این دفتر را گزارش کرد.

مهدی نجاتی با ذکر این مطلب که در شهرستان خرمدره ۱۳۶ بیمار مبتلا به سرطان تحت حمایت درمانی و برخی نیز تحت حمایت معیشتی انجمن خیریه مهرانه می‌باشند، ادامه داد: در نیمسال نخست سال جاری میزان کمک‌های مردمی در شهرستان خرمدره به بیماران تحت پوشش مهرانه ۵۷ میلیون تومان گزارش شده است.

نجاتی ضمن تشکر و قدردانی از همدلی و همراهی خیرین با ذکر این نکته که مهرانه زنجان از سال ۹۰ که دفتر مهرانه شهرستان خرم دره به عنوان نخستین دفتر شهرستانی استان زنجان افتتاح شد، عنوان کرد: مهرانه زنجان میزان حمایت‌های درمانی و دارویی خود به بیماران شهرستان‌ها را منوط به میزان جذب کمک در شهرستان نکرده و به نحو احسن بیماران را تحت حمایت قرار داده است.

رئیس هیئت مدیره دفتر مهرانه در خرمدره همچنین با اشاره به شایستگان عضو هیئت مدیره از جمله حضور دکتر اصغر عزیزی خیر کتابخانه ساز شهرستان در رأس هیئت مشورتی مهرانه، اعتبار امروز مهرانه را مرهون وجود شخصیت‌های موجه اجتماعی دانست.

نجاتی ضمن تأکید بر لزوم اولویت قرار دادن پیشگیری به درمان در بیماری سرطان افزود: در این خصوص برای ایجاد بسترهای مناسب و حمایت از این برنامه همکاری تنگاتگ فرمانداری خرمدره را خواستاریم.

لیلا صباغی، مدیر اجرایی دفتر مهرانه در خرمدره نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم خیر و اعضای خیر و فعال این انجمن و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با رفع مشکلات خانواده‌ها از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام کرد: در حال حاضر خدمات درمانی مرکز رادیوتراپی واقع در کلینیک تخصصی مهرانه زنجان برای بیماران و مراجعه‌کنندگان سراسر کشور رایگان و سایر حمایت‌های درمانی و دارویی و معیشتی تنها ویژه بیماران استان زنجان می‌باشد.

فرماندار خرمدره نیز در این دیدار خدمت در مهرانه را برای خیرین از توفیقات بی‌بدیل دانست و اعلام کرد: مهرانه با حرکت درست، اصولی و منطقی زبانزد خاص و عام بوده و توانسته اعتماد لازم را در شهرستان ایجاد نماید که البته تحقق این مهم نیز به دلیل وجود افراد شاخص و مومن و مذهبی در ترکیب این مجموعه است.

حجت محمدی همچنین حمایت خود در تحقق فعالیت‌های مهرانه در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش‌های پیشگیری از بیماری را اعلام کرد.
آخرین اخبار