• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات جناب سرهنگ آزادی، فرمانده انتظامی استان زنجان در کلینیک تخصصی مهرانه

فرمانده انتظامی استان زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه: مردم خیر زنجان با ایجاد مجموعه عظیمی به نام مهرانه، "مهربانی" را معنا کردند

فرمانده انتظامی استان زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه:

مردم خیر زنجان با ایجاد مجموعه عظیمی به نام مهرانه، "مهربانی" را معنا کردند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به استنقرار سرمایه بزرگ اجتماعی و انسانی نظیر مهرانه در زنجان، خدمت در این استان را مایه افتخار خود دانست و گفت: مردم خیر زنجان با ایجاد مجموعه عظیمی به نام مهرانه، مهربانی را معنا کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سرهنگ علی آزادی در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه فعالیت در این مجموعه را مصداق واقعی جهاد دانست و اظهار کرد: مردم خیر زنجان با ایجاد مجموعه عظیمی به نام مهرانه، واژه مهربانی را معنا کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به استنقرار سرمایه بزرگ اجتماعی و انسانی نظیر مهرانه در زنجان، خدمت در این استان را مایه افتخار خود دانست.

سرهنگ آزادی با بیان این‌که دعای خیر و ارزشمند بیماران بدرقه راه خیران، بنیانگذاران و دست‌اندرکاران مجموعه مهرانه است، خاطرنشان کرد: با مشاهده مهرانه می‌توان متوجه شد که خیران و مهرانه‌ای‌ها اهل عمل‌اند نه اهل شعار.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور دارو و درمان بیماری سرطان بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت و آبرومندی هستند که نه توان پرداخت هزینه‌های درمان را دارند و نه می‌توانند دست نیاز به سوی کسی دراز کنند، خیران و انسان‌دوستان مهرانه با بنا نهادن انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و تحت پوشش قرار دادن بیماران مبتلا اعم از دارا و ندار با مال و ثروت و دارائی خود جهاد کرده‌اند که خیر این اقدام خود را به طور قطع خواهند دید.
آخرین اخبار