• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان در کلینیک تخصصی مهرانه

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان: "مهرانه" در ایجاد امنیت روانی جامعه یاری‌گر پلیس است

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

"مهرانه" در ایجاد امنیت روانی جامعه یاری‌گر پلیس است

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان مهرانه را از یاوران این نیرو دانست و گفت: با توجه به بالا بودن هزینه‌های دارو و درمان بیماری سرطان خیران و دست‌اندرکاران مهرانه با تشکیل این مجموعه در مباحث مربوط به امنیت روانی مردم و جامعه به عنوان یاری‌گر پلیس نقش خود را ایفا کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، غلامرضا امیدی در بازدید فرمانده انتظامی استان از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: مهرانه به معنای واقعی کلمه خانه امن و امید بیماران مبتلا به سرطان است.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان مهرانه را از یاوران این نیرو دانست و ادامه داد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های دارو و درمان بیماری سرطان خیران و دست‌اندرکاران مهرانه با تشکیل این مجموعه در مباحث مربوط به امنیت روانی مردم و جامعه به عنوان یاری‌گر پلیس نقش خود را ایفا کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

این مقام مسئول مهرانه را نماد مهر انسان به همنوع اعلام و پیشنهاد کرد: به منظور ایجاد ارتباط تنگاتگ با مهرانه دفتر مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان در یکی از دفاتر این انجمن در شهر زنجان راه‌اندازی شود.
آخرین اخبار