• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با امام جمعه میانه

امام جمعه میانه در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه عنوان کرد: مهرانه؛ بهشت روی زمین

امام جمعه میانه در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه عنوان کرد:

مهرانه؛ بهشت روی زمین 

امام جمعه میانه مهرانه را بهشت روی زمین دانست و گفت: از این‌که جمعی از خیران و بهشتیان را در این مجموعه ملاقات کردیم خرسندیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، امام جمعه میانه در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه که با حضور آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از اعضای شورای شهر میانه و خیران این شهرستان همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: مهرانه به معنای واقعی کلمه مجموعه‌ای از زیبائیهاست.

حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی در این بازدید که یعقوب شیویاری، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میانه در مجلس، حمید شکری، فرماندار میانه، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه، حیدر رجبی، رئیس شورای اسلامی شهر میانه نیز حضور داشتند مهرانه را بهشت روی زمین دانست و گفت: از این‌که جمعی از خیران و بهشتیان را در این مجموعه ملاقات کردیم خرسندیم و به انان غبطه می‌خوریم.

حجت‌الاسلام حامدی ضمن آرزوی موفقیت برای خیران و دست‌اندرکاران مهرانه بر لزوم بهره‌گیری تمامی خیران کشور از تجارب مسئولان این مجموعه تأکید کرد.
آخرین اخبار