• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با رئیس شورای شهر میانه

رئیس شورای شهر میانه در بازدید از مهرانه: خیران میانه‌ای راه‌اندازی دفتر مهرانه در این شهرستان را پیگیری می‌کنند

رئیس شورای شهر میانه در بازدید از مهرانه:

خیران میانه‌ای راه‌اندازی دفتر مهرانه در این شهرستان را پیگیری می‌کنند

رئیس شورای شهر میانه مهرانه را حاصل حرکت توأم با شور و شوق حداکثری مردم زنجان اعلام کرد و گفت: خیران میانه‌ای راه‌اندازی دفتر مهرانه در این شهرستان را پیگیری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رئیس شورای شهر میانه در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه که با حضور یعقوب شیویاری، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میانه در مجلس، حجت الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه، حمید شکری، فرماندار میانه از کلینیک تخصصی مهرانه که با حضور آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از اعضای شورای شهر میانه و خیران این شهرستان همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: بدون اغراق باید بگویم که مهرانه حاصل حرکت توأم با شور و شوق حداکثری مردم زنجان است.

حیدر رجبی با اشاره به خدمات بی‌دریغ مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان تصریح کرد: امروز به همراه مسئولان و خیران شهرستان میانه در این مکان حضور یافته‌ایم تا با بهره‌گیری از تجارب بنیانگذاران و دست‌اندرکاران مهرانه در راستای کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان میانه‌ای مؤثر واقع شویم.

رجبی ادامه داد: با هدف ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان و حمایت از بیماران و خانواده‌های آنان، خیران میانه‌ای راه‌اندازی دفتر مهرانه در این شهرستان را پیگیری می‌کنند.
آخرین اخبار