• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بهره‌مندی 5600 شهروند زنجانی از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه مطرح کرد: بهره‌مندی 5600 شهروند زنجانی از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه مطرح کرد:

بهره‌مندی 5600 شهروند زنجانی از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به 4 هزار شهروند زنجانی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی گفت: تا به امروز 5 هزار و 600 نفر از خدمات آموزشی در حوزه پیشگیری مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه اظهار کرد: ورود به فاز پیشگیری از ابتلای یک میلیون شهروند زنجان به بیماری سرطان از رسالت‌های اصلی و مهم مهرانه است.

مهندس جواد گرانمایه تصریح کرد: به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های حوزه پیشگیری کارمندان و خانواده‌های کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات علاقمند و هدف استان را تحت پوشش قرار دادیم.

مهندس گرانمایه با اشاره به ارائه خدمات آموزشی به 4 هزار شهروند زنجانی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی درسال قبل گفت: تا به امروز 5 هزار و 600 نفر از خدمات آموزشی در حوزه پیشگیری مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه‌ به جز آموزش، فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش همگانی، ترویج مصرف غذای سالم و عدم استعمال دخانیات و سیگار را از برنامه‌های اصلی و مهم واحد پیشگیری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد.
آخرین اخبار