• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه برگزار شد

با حضور دبیر هیئت فوتبال استان زنجان/ مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه برگزار شد

با حضور دبیر هیئت فوتبال استان زنجان/

مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه برگزار شد

با حضور دبیر هیئت فوتبال استان زنجان و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی این انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، این انجمن با هدف پاسداشت هفته مبارزه با بیماری سرطان، چهارمین دوره مسابقات فوتسال(جام مهرانه) را بین ادارات برگزار می‌نماید.

به همین منظور پنجشنبه، 16 دی ماه با حضور هوشنگ سلطانی، دبیر هیئت فوتبال استان زنجان و نمایندگان تیم‌های فوتسال شرکت‌کننده و سایر مسئولان ذی‌ربط مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی این انجمن برگزار شد.

در این مراسم 19 تیم در 4 گروه ( 3 گروه 5 تایی و یک گروه 4 تایی) دسته‌بندی شدند. گروه یک به ترتیب شامل تیم‌های دانشگاه زنجان، شهرداری منطقه 3، ثبت اسناد، تیپ 216 زرهی و نیروی انتظامی، گروه دوم به ترتیب شامل دادگستری، بانک مسکن، انجمن خیریه مهرانه و دانشگاه پیام نور، گروه سوم به ترتیب شامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مهر اقتصاد، گروه عسگریه(سپاه)، بانک تجارت و دادسرا و در نهایت مدیریت درمان تأمین اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بانک قوامین و آب و فاضلاب روستائی در گروه چهارم قرار گرفتند.

بنا به اظهارات مهناز صنعتکار، مسئول واحد ورزش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه از 28 دی تا 10 بهمن ماه با حضور تیم‌های ادارات در سالن 6 هزار نفری مجموعه انقلاب زنجان برگزار می‌شود.
آخرین اخبار