• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فرهنگ عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف توسط مهرانه در زنجان نهادینه می‌شود

مسئول کمیته بانوان مهرانه: فرهنگ عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف توسط مهرانه در زنجان نهادینه می‌شود

مسئول کمیته بانوان مهرانه:

فرهنگ عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف توسط مهرانه در زنجان نهادینه می‌شود

مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به پخت انواع غذا توسط بانوان در این واحد به نفع بیماران مبتلا به سرطان گفت: کمیته بانوان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان در نظر دارد تا فرهنگ عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف را در زنجان نهادینه کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در محل سرای نیکان با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین بیماران اسکان یافته اظهار کرد: علاوه بر این خیران کمیته بانوان مهرانه برای ارتقاء سطح معیشت و ایجاد درآمد برای بیماران نسبت به پخت غذا و شیرینی و فروش آن در بازارچه تمامی عواید آن را به بیماران اختصاص می‌دهند.

گرانمایه ادامه داد: علاوه بر این با هدف بکارگیری تمامی ظرفیت‌های بیماران سرطانی و ایجاد روحیه و امید در بین آنان از تجارب آشپزی مبتلایان نسبت به فروش غذاها و شیرینی‌جات پخته شده در محل کمیته بانوان یا بازارچه‌های فصلی و مناسبتی به نفع خودشان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به پخت انواع غذا توسط بانوان در این واحد به نفع بیماران مبتلا به سرطان گفت: کمیته بانوان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان در نظر دارد تا در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان انجمن، فرهنگ عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف را در زنجان نهادینه کند.

مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به ارائه کمک‌های مالی و اعزام بیماران هدف برای زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس با همکاری و مساعدت‌های کمیته بانوان مهرانه بر لزوم همکاری این کمیته با تمامی واحدها و بخش‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد.
آخرین اخبار