• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان و هنرجویان این مرکز از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از ابتلا به سرطان ویژه "مردان" برگزار می‌کند

مهرانه؛ کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از ابتلا به سرطان ویژه "مردان" برگزار می‌کند

در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از ابتلا به سرطان برای زنان، به زودی و با فراهم آوردن شرایط لازم، کارگاه‌های آموزشی ویژه مردان توسط کارشناسان  مسئولان مهرانه برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در بازدید مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان و هنرجویان این مرکز با اشاره به برنامه‌های مسئولان و کارشناسان این انجمن در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان اظهار کرد: در واحد پیشگیری مهرانه کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و دختران با حضور متخصصان ذی‌ربط برگزار می‌شود که به زودی اقدامات لازم برای تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های یاد شده ویژه آقایان انجام می‌گیرد.

سجاد یگانه بر لزوم توجه شهروندان به مصرف غذای سالم، عدم استعمال سیگار و دخانیات و توجه جدی به ورزش تأکید کرد و خطاب به هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای پسران زنجان گفت تا برای پیشگیری از ابتلا به سرطان و سایر بیماری‌ها به این موارد دقت کنند و در برنامه ورزشی مهرانه شرکت کنند.

یگانه مهرانه موزه کارهای خیر مردم دانست و به تابلوهای اهدائی با ارزش میلیونی و حتی میلیاردی توسط خیران اشاره کرد.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه بر لزوم توجه مسئولان، خیران و دست‌اندرکاران این مجموعه به درمان و حتی اسکان بیماران بومی و حتی غیربومی اشاره کرد و کمک به انسان و ارج نهادن به مقام والای انسانیت را از رسالت‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان دانست.
آخرین اخبار