• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بکارگیری پتانسیل‌های زنان در عرصه تولید محصولات خانگی

مسئول کمیته بانوان مهرانه اعلام کرد: بکارگیری پتانسیل‌های زنان در عرصه تولید محصولات خانگی

مسئول کمیته بانوان مهرانه اعلام کرد:

بکارگیری پتانسیل‌های زنان در عرصه تولید محصولات خانگی

مسئول کمیته بانوان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به توانمندی‌های زنان در تولید محصولات هنری و غذایی بر لزوم بکارگیری این پتانسیل در راستای شکوفایی استعدادهای آنان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته اظهار کرد: ایجاد بازارچه‌های موسمی و مناسبتی مربوط به البسه، پارچه، وسایل کادوئی، غذا و انواع سالادها و سایر با هدف در معرض عموم قرار دادن پتانسیل‌های بالقوه ولی خاموش زنان از جمله برنامه‌های کمیته بانوان مهرانه است.

گرانمایه ضمن تأکید بر لزوم حمایت از بانوان مبتلا به سرطان خاطرنشان کرد: کمیته بانوان مهرانه نیز در راستای اهداف تعیین شده انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان برنامه‌های حوزه پیشگیری را در دستور کار جدی قرار داده است.

وی عیادت از بیماران در سرای نیکان و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مکان یاد شده و برگزاری کلاس‌های آموزشی هنری، صنایع دستی و آشپزی، بافتنی، نمد دوزی و شیرینی‌پزی و آموزش قرائت قرآن و همکاری تنگاتنگ با دیگر کمیته‌های مهرانه از جمله بنر، مددکاری و قلک  را از دیگر اقدامات کمیته بانوان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد و گفت: عواید تمامی این اقدامات برای بیماران در نظر گرفته می‌شود.
آخرین اخبار