• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار می‌شود

در راستای گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس مهرانه/ جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار می‌شود

در راستای گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس مهرانه/

جشن "قلکانه" در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار می‌شود

مسئول کمیته قلک انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از برگزاری جشن قلکانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه با هدف گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس این انجمن خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه 30 آذرماه این برنامه با حضور 200 دانش‌آموز و هیئت مدیره انجمن و خیران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته قلک مهرانه اظهار کرد: این کمیته در نظر دارد تا در راستای گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس مهرانه و حرکت در مسیر اهداف تعیین شده در حوزه پیشگیری، جشن قلکانه را در روز سه‌شنبه 30 آذرماه برگزار کند.

مینا ارغوانی‌فرد با بیان این‌که این جشن در مرکز همایش‌های بین‌المللی با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از خیران انجمن برگزار می‌شود، ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان، 200 نفر از دانش‌آموزان نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

ارغوانی‌فرد خاطرنشان کرد: این کمیته به نمایندگی از انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان مسابقه نقاشی با موضوع "قلک مهرانه در شب یلدا" را بین کودکان با رده سنی تا 14 سال برگزار کرده است که در روز سه‌شنبه همزمان با برگزاری جشن قلکانه از 3 نفر از افراد برتر در قالب اعطای جایزه تقدیر خواهد شد.
آخرین اخبار