• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید جمعی از اهالی مسجد علی‌اکبر(ع) اسلام آباد از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کمیته تبلیغات مهرانه: ورزش "مهرانه" را ملی می‌کنیم

بازدید جمعی از اهالی مسجد علی‌اکبر(ع) اسلام آباد از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کمیته تبلیغات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ورزش را یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی مهرانه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان دانست و بر لزوم کشوری و ملی کردن ورزش همگانی مهرانه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته تبلیغات در بازدید جمعی از اهالی مسجد علی‌اکبر(ع) اسلام آباد از مرکز کلینیک تخصصی این انجمن ضمن گرامی داشتن دهمین سالگرد تأسیس مهرانه در 25 آذرماه سال 85، ورود به فاز پیشگیری را از اهداف اصلی این انجمن اعلام کرد و گفت: کمیته تبلیغات مهرانه تقریباً از سال 90 برنامه‌های مربوط به حوزه ورزش را با جدیت پیگیری کرده است.

مهناز صنعتکار ورزش را یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی مهرانه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان دانست و بر لزوم ملی کردن ورزش همگانی مهرانه تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری جام فوتسال مهرانه برای سومین سال متوالی، برگزاری چهارمین دوره این مسابقات را نیز در راستای تدوین برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان انجمن مهرانه عنوان کرد.

** اولویت درمان مهرانه با بیماران زنجانی است

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های بنیانگذاران این انجمن اظهار کرد: انجمن مهرانه با تلاش‌ دکتر مینوش مقیمی و مهندس اصغر وثوق و همت خیران زنجانی تشکیل شد.

سجاد یگانه با اشاره به خدمات رایگان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه اعلام کرد: این مرکز تنها مرکزی است که صندوق ندارد چرا که خدمات مربوط به رادیوتراپی بیماران کاملاً رایگان صورت می‌‌گیرد.

یگانه با اشاره به تلاش‌های متخصصان فیزیک پزشکی و رادیوتراپی در شناسایی محل دقیق تومورهای سرطانی بیماران در اتاق فیزیک پزشکی و قالب‌گیری این مرکز به استقرار دو دستگاه رادیوتراپی با قیمت خرید هر کدام 5 میلیارد تومان و یک دستگاه سی.تی.سیمولاتور به قیمت 2 میلیارد تومان اشاره کرد که با مساعدت‌های خیران خریداری و در اختیار مهرانه زنجان قرار داده شده است تا غنچه‌های امید در وجود مبتلایان شکوفا شود.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با اعلام این‌که "اولویت درمان مهرانه با بیماران زنجانی است" به ارائه خدمات باکیفیت درمانی و اسکان به بیماران غیربومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز اشاره کرد.

آخرین اخبار