• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید رئیس کلانتری 11 زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید رئیس کلانتری ۱۱ زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید رئیس کلانتری 11 زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه

"مهرانه" موزه فعالیت‌های خیرانه مردم نیک‌اندیش زنجان است
«"مهرانه" موزه فعالیت‌های خیرانه مردم نیک‌اندیش زنجان است، خیران این استان با تشکیل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، به واژه انسانیت معنای حقیقی بخشیدند».
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات این انجمن در بازدید رئیس کلانتری 11 زنجان از کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که خیران این نهاد مردمی در نخستین اقدام با کمک 5 هزار تومانی برای هر بیمار در مسیر انسانیت گام برداشته‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر مهرانه مفتخر به این است که 85 تا 100 درصد کمک‌های مربوط به درمان را از بیماران تحت پوشش خود دریافت نمی‌کند.
سجاد یگانه با اشاره به اسکان بیماران مراجعه‌کننده از نقاط دوردست استان زنجان و حتی استان‌های دیگر در مهمانسرای مهرانه زنجان به شور و شوق 80 هزار خیر زنجانی برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان اشاره کرد و گفت: هر هفته 400 خیر در کنار 29 پرسنل مشغول به اداره مربوط به امور مهرانه را در دست می‌گیرند. یگانه نهادینه کردن فرهنگ مصرف و توزیع غذای سالم و ورزش همگانی را از اهداف اصلی مهرانه در حوزه پیشگیری اعلام کرد و از عموم مردم خواست تا در کلاس‌های پیشگیری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان حضور یابند و از آموزش‌های متخصصین این حوزه بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که "مهرانه" موزه فعالیت‌های خیرانه مردم نیک‌اندیش زنجان است، افزود: خیران این استان با تشکیل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، به واژه انسانیت معنای حقیقی بخشیدند.
رئیس کلانتری 11 زنجان نیز در این بازدید با بیان این‌که "مهرانه از افتخارات ترک‌زبانان است" خاطرنشان کرد: شاید در مباحث صنعتی، سیاحتی و گردشگری حرفی برای گفتن نداشته باشیم اما به مهرانه افتخار می‌کنیم.
سرگرد سعید حسنی‌مقدم با اعلام این‌که متأسفانه عمده زنجانی‌ها با خدمات این مرکز و فعالیت‌های آن آشنایی کاملی ندارند بر لزوم انجام تبلیغات گسترده در این حوزه تأکید کرد.
سرگرد حسنی‌مقدم نیروی انتظامی را یک نهاد امدادی و انتظامی دانست و قول داد تا سخنگوی مهرانه در فرماندهی انتظامی استان زنجان باشد و زمینه لازم برای ایجا ارتباط این مجموعه با انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان باشد.

آخرین اخبار