• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

آغاز چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه

آغاز چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه

28 دی‌ماه؛ چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه آغاز می‌شود
مسئول کمیته تبلیغات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان زمان آغاز مسابقات جام فوتسال مهرانه را ۲۸ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: این دوره از مسابقات نیز تا ۸ بهمن به مدت 15 روز به طول می‌انجامد.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه در این باره اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند به منظور مطالعه آئین‌نامه چهارمین دوره برگزاری مسابقات جام فوتسال مهرانه به واحد ورزش دفتر مرکزی واقع در انصاریه مراجعه کنند و تا ۱۵ دی‌ماه به مسئولان ذی‌ربط تحویل دهند.
مهناز صنعتکار زمان آغاز مسابقات جام فوتسال مهرانه را ۲۸ دی‌ماه اعلام کرد و گفت: این دوره از مسابقات نیز تا ۸ بهمن به مدت 15 روز به طول می‌انجامد.
صنعتکار با اشاره به حضور ۴۸ تیم منتخب شرکت‌کننده از ادارات و به صورت آزاد از بیش از ۷۰ تیم در سومین دوره برگزاری جام فوتسال مهرانه اعلام کرد: از ۴۸ تیم شرکت‌کننده ۲۳ تیم مربوط به ادارات و مابقی آزاد بودند.


مسئول کمیته تبلیغات مهرانه در مورد برنامه‌های تدوین شده برای برگزاری چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه در سال ۹۵ خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا تیم‌های شرکت‌کننده از ادارات و پیشکسوتان در این دوره از مسابقات فوتسال مهرانه حضور داشته باشند.

آخرین اخبار