• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"کارلوس کی‌روش" به مهرانه می‌آید

"کارلوس کی‌روش" به مهرانه می‌آید/ آمادگی فدراسیون برای برگزاری اردوی یک‌هفته‌ای تیم فوتسال در مهرانه

"کارلوس کی‌روش" به مهرانه می‌آید/ آمادگی فدراسیون برای برگزاری اردوی یک‌هفته‌ای تیم فوتسال در مهرانه

رئیس فدراسیون فوتبال قول حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان را داد و گفت: آمادگی داریم اردوی یک‌هفته‌ای تیم فوتسال در مهرانه را با هزینه‌های فدراسیون برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه در گفت‎وگو با خبرنگار مهرانه انسان بودن را مایه افتخار بشریت دانست و اظهار کرد: خسته‌ترین دل‌ها متعلق به بیماران مبتلا به سرطان است و خداوند از خیرانی که با کمک‌رسانی از درد بیماران و خانواده‌هایشان می‌کاهند خشنود است.

مهدی تاج "مهرانه" را حاصل عشق و محبت انسان‌ها به همنوع دانست و با بیان این‌که تمامی تلاش خود را برای حضور تیم فوتسال و فوتبال در مهرانه را خواهم کرد، گفت: آمادگی داریم اردوی یک‌هفته‌ای تیم فوتسال در مهرانه را با هزینه‌های فدراسیون برگزار کنیم.

تاج همچنین از تجهیز تیم فوتسال مهرانه توسط فدراسیون فوتبال خبر داد و از تلاش‌هایش برای حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت.
آخرین اخبار