• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید دانش‌آموزان مدرسه غیرانتفاعی گنج دانش از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید دانش‌آموزان مدرسه غیرانتفاعی گنج دانش از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید دانش‌آموزان مدرسه غیرانتفاعی گنج دانش از کلینیک تخصصی مهرانه دانش‌آموزان سفیران سلامت "مهرانه" می‌شوند
دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم ابتدائی مدرسه گنج‌دانش به نمایندگی از دانش‌آموزان مدرسه خود در کلینیک تخصصی مهرانه زنجان حضور یافتند و از اطلاعات کارشناسان این مرکز در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان بهره‌مند شدند.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات انجمن مهرانه در بازدید دانش‌آموزان مدرسه غیرانتفاعی گنج دانش با زبان کودکانه توضیحاتی در مورد فعالیت‌های این انجمن و نحوه خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا ارائه کرد.
سجاد یگانه به دانش‌آموزان این مدرسه گفت که مهرانه توانسته است با سکه‌ها و اسکناس‌های ریز و درشتی که به قلک‌های صورتی‌ رنگشان می‌ریزند کارهای بزرگی کند و بتواند با خرید دستگاه رادیوتراپی آنان را به ادمه زندگی امیدوار کند.
عضو کمیته پیشگیری از ابتلا به سرطان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به  سرطان استان زنجان نیز در این بازدید از دانش‌آموزان خواست تا اگر می‌خواهند در آینده پدران و پدربزرگان سلامت باشند باید از خوردن انواع سالادها، میوه‌های رنگی و سبزیجات و از همه مهم‌تر فلفل دلمه‌ای کوتاهی نکنند و تا می‌توانند آب بنوشند.
سحر کریمیان خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: اگر خواهان داشتن زندگی عاری از هر گونه ابتلا به بیماری از جمله سرطان هستید باید از مصرف فست‌فود خودداری کرده و برای سالم ماندن به مصرف سیر و پیاز روی بیاورید.
آخرین اخبار