• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با جانشین لشگر عاشورا در دوران دفاع مقدس

گفت‌وگوی اختصاصی با جانشین لشگر عاشورا در دوران دفاع مقدس

جانشین لشگر عاشورا در دوران دفاع مقدس:
جلوه‌های خدا در "مهرانه" قابل مشاهده است
جانشین لشگر عاشورا در دوران دفاع مقدس با اشاره به توانمندی‌ زنجانی‌ها در امور خیریه گفت: جلوه‌های خدا در جای‌جای مجموعه "مهرانه" قابل مشاهده است.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، فرمانده سابق دانشکده افسری امام حسین (ع) و جانشین لشگر عاشورا در دوران دفاع مقدس در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: مهرانه از نمادها و شاخصه‌های اصلی زنجانی‌هاست که من را وادار به تکریم و تعظیم مقابل بنیان‌گذاران و خیران این مؤسسه کرده است.
سردار منصور عزتی با اشاره به توانمندی‌ زنجانی‌ها در امور خیریه تصریح کرد: جلوه‌های خدا در جای‌جای مجموعه "مهرانه" قابل مشاهده است.
سردار عزتی عنوان کرد: زنجانی‌ها همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس خود را به اثبات رسانده‌اند، مجموعه بزرگی نظیر مهرانه را با اهداف خالصانه احداث کنند.
جانشین لشگر عاشورا در دوران دفاع مقدس، زنجان را از استان‌های خیرخیز کشور دانست و تأکید کرد: حاضر است برای کمک به بیماران مهرانه تمام توانش را به کار ببندد.
سردار عزتی که در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک زنجانی افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست با تمامی تواضع اعلام کرد که حاضر است برای این‌که عضو کوچکی از مهرانه باشد تمامی پست و مقام‌هایش را معامله کند.
آخرین اخبار