• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جمع‌آوری کمک‌های 100 میلیون تومانی خیران زنجانی از طریق قلک‌های مهرانه

مسئول کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان اعلام کرد: جمع‌آوری کمک‌های 100 میلیون تومانی خیران زنجانی از طریق قلک‌های مهرانه

جمع‌آوری کمک‌های 100 میلیون تومانی خیران زنجانی از طریق قلک‌های مهرانه

مسئول کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان اعلام کرد:

جمع‌آوری کمک‌های 100 میلیون تومانی خیران زنجانی از طریق قلک‌های مهرانه

مسئول کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان گفت: ماهانه به طور متوسط مبلغ بیش از 100 میلیون تومان در قالب کمک‌های مالی خیران از طریق قلک‌های مهرانه جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن مهرانه، مسئول کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان با بیان این‌که این کمیته از سال 90 فعالیت خود را به صورت مستقل در چارچوب اصول تعیین شدن اساسنامه و تحت نظر فرامین مدیرعامل مجموعه ادامه می‌دهد، اظهار کرد: کمیته قلک مهرانه متشکل از واحدهای شمارش، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و حسابداری است تا به مسئولیت خطیر خود در معرفی انجمن، توزیع قلک و تحویل آن، شمارش اسکناس‌ها و سکه‌ها و ثبت آن در واحد ذی‌ربط با هدف تأمین هزینه‌های مربوط به بیماران تحت پوشش اقدام کنند.

مینا ارغوانی‌فرد تصریح کرد: نیک‌اندیشان و خیران زنجانی ماهانه به طور متوسط بیش از 100 میلیون تومان در قالب کمک‌های مالی به قلک‌ها انداخته شده است برای کاهش دردهای بیماران سرطانی جمع‌آوری می‌کنند.

ارغوانی‌فرد ادامه داد: کمیته قلک به منظور موفقیت در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نائل شدن به اهداف یاد شده، قلک‌ها ایستاده مهرانه را در پمپ بنزین‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، ترمینال و مراکز پرتردد مناطق 9 گانه زنجان و سایر اماکن هدف مستقر کرده است.

مسئول کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان عنوان کرد: علاوه بر این قلک‌های رومیزی مهرانه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی خیران در مغازه‌ها و قلک‌های صورتی در منازل و مدارس توسط دست‌اندرکاران این انجمن تعبیه شده است.

وی با بیان این‌که قلک‌ها با اطلاع خیران همکاران کمیته قلک به محل موردنظر مراجعه می‌کنند، ابراز کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در ابتدا به صورت دستی در حضور خیران و سپس با استفاده از دستگاه شمارش اسکناس و سکه، شمارش و سپس تحویل واحد حسابداری این کمیته می‌شود. البته فیش‌های واریزی خیران نیز به آنان ارسال می‌شود.

ارغوانی‌فرد با اشاره به این‌که قلک‌های انجمن مهرانه توسط خیران به مرکز کشور وسایر استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی، کردستان و سایر نقاط دور دست نظیر سیستان و بلوچستان، خوزستان رفته است، عنوان کرد: ناگفته نماند که خیران مقیم در خارج از کشور نیز به منظور شرکت در این امر خداپسندانه نسبت به دریافت این قلک‌ها اقدام کرده‌اند.

آخرین اخبار