• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید اعضای هیئت اجرائی دفتر مهرانه خدابنده از کلینیک مهرانه زنجان

بازدید اعضای هیئت اجرائی دفتر مهرانه خدابنده  از کلینیک مهرانه زنجان
 
بسمه تعالی
گزارش بازدید اعضای هیئت اجرائی دفتر مهرانه خدابنده  از کلینیک مهرانه زنجان :
اعضای هئیت اجرائی مهرانه دفتر خدابنده در تاریخ 20/01/95 روز جمعه ساعت 30/10 صبح از مجموعه کلینیک مهرانه بازدید کردند و از نزدیک درجریان  کارهای انجام شده در کلینیک، قرارگرفتند.
 در آغاز این بازید ابتدا اعضاء به اتفاق آقای مهندس گرانمایه و آقای کاوندی از کل مجموعه بازدید کرده و با توضحیات آقای مهندس گرانمایه از فعالیت مرکز و کارهای انجام شده تا به امروز در بخش های های مختلف و برنامه های آتی مهرانه آگاه  شدند . 
 درادامه این جلسه  آقای کاوندی ضمن تقدیر از حضور اعضای هیئت اجرائی و تبریک سال نو از مهندس وثوق جهت سخنرانی دعوت به عمل آوردند 
آقای مهندس وثوق ضمن تقدیر و تشکر و آرزوی موفیقیت و توفیق با اشاره به اینکه هر چیزی که در مهرانه هست و میبینم لظف خداوند بوده ، و ما همه یک وسیله هستیم برای اینکه لطف خدواند رو به مرحله عمل و ظهور برسانیم این حرکت کاملا حرکت اعتقادی میباشد و به هیچ وجهه برخورد احساسی و سیاسی دخیل در این حرکت نیست ،ایشان با اشاره به( آیه 88 سوره قصص ) که بنا به معنای این آیه شریفه  همه چیز دراین جهان در مسیر هلاکت میباشد  بجز کار هایی در مسیر الهی انجام میگرد وکارهایی ماندگار هستند که وجهه خداوندی دارند ، ایشان سپس از مهمانان در خواست کردند که اگر نقطه ضعفی در این بازدید مشاهده کردید اظلاع رسانی کنند که ان شالله به لطف خدا و با تلاش همه ی اعضا این مشکلات هم  حل شود. ایشان با بیان اینکه مهرانه کار یک بعدی نیست بلکه یک موسسه فرهنگی امدادی و پزشکی هست، که این امر باید نهادینه شود .
در پایان آقای مهندس وثوق به نکات کلیدی و اساسی برای شروع کاری جدی و بی نقص تاکید کردند و ازهمه مهمانان بخاطر حضور در کلینیک تشکر کردند .
 در ادامه جلسه آقای اسکندری ریس شورای شهر شهرستان خدابنده و عضو هیئت اجرائی  به نمایندگی از بازدیدکنندگان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین مهرانه زنجان به خاطر این کار بی نظیر، آمادگی خود و هیات همراه را برای فعالیت در این امر خیر اعلام کردند .
 در ادامه جلسه توضیحات لازم توسط مسئولین کمیته های دفتر مرکزی به مسئولین کمیته های دفتر مهرانه خدابنده داده شد.
 
افراد حضور یافته از هیئت اجرائی دفتر خدابنده : آقایان محمدی، مصائبی، اسکندری و  بکشلو 
 خانم ها : شعبانی، محمدی وصدری
افراد حضور یافته از مهرانه استان : آقایان مهندس وثوق، گرانمایه، کاوندی و خاتمی
خانم ها : ارغوانی، فیروزه و صنعتکار
 
 
 

آخرین اخبار