• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جلسه کمیته مالی انجمن مهرانه

جلسه کمیته مالی انجمن مهرانه

جلسه ی کمیته مالی مهرانه با حضور آقای مهندس وثوق مدیر عامل،خانم فیروزه مسئول کمیته منابع انسانی خانم علیجانی از حسابداری ،آقای اسدی از قسمت ماهیانه مالی و جمعی از خیرین انجمن مهرانه در ساعت 11 صبح مورخه  14/12/94 برگزار گردید که در آغاز خانم فیروزه ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه را با متن زیبایی شروع کردند که نوشتن آن در اینجا خالی از لطف نیست.

خدایا

دوست داشتن تو بلاست بلا از دوست عطاست نالیدن از عطا خطاست خطا از من سزاست بخشش از تو رواست

جمع حاضرین چه با صفاست دائم بر زبانشان حمد و ثناست آنکه بر فرمانت گردن ننهد محکوم به فناست آنکه مهر تو بر دل نداشته باشد پایش در هواست.

الهی به حق ربانیت ربوبیتت آنکه فکر دیگران است آنکه آسایش برای دیگران می آفریند آنکه دردمند را می شناسد و دردش را دوا میکند در حمایت خود قرار بده.

در ادامه با ذکر صلوات خیرین محترم را به سخنرانی مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه دعوت کردند آقای وثوق نیز ضمن تقدیر و تشکر از اینکه خیرین محترم روز تعطیل و وقت فراغت خود را در اختیار مهرانه قرار دادند افزود که مهرانه مطعلق به خود شماست و خیرین محترم مدیران واقعی مهرانه هستند. آقای وثوق در ادامه ضمن گزارش جامعی از عملکردهای مهرانه از بدو آغاز به کار تا کنون،فرمودند که فاز اول مجتمع کلینیک با ارائه خدمات رادیوتراپی وCT اسکن با لیزر پنج نقطه تا کنون پذیرای حدودا 4100 بیمار سرطانی بوده که کاملا به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفتند ایشان در پایان صحبت های خود ضمن اینکه در فازهای بعدی در ماههای آینده مهرانه چه برنامه هایی در حال اتمام دارد فرمودند که رسالت اصلی مهرانه حفاظت از جان یک میلیون شهروند استان است که مبتلا به سرطان نشوند و برنامه های خود جهت این امر مهم رو ارائه کردند که برخی از این برنامه ها از جمله ورزش صبحگاهی روز جمعه در پارک ملت در حال اجراست و در پایان جلسه خیرین ضمن معرفی خود و  شغل، پیشنهاداتی نیز ارائه دادند که در ذیل به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

ایجاد کمپین مدیران حامی مهرانه

برگزاری مناسبتهای مهم سال در سالن همایش مهرانه جهت شناخت هر چه بیشتر.

تبلیغ گسترده تر ما بین مردم بخصوص با تلگرام و سایر نرم افزارهای فضای مجازی.

هماهنگی بیشتر با ادارات در مورد کسر از حقوق.

برگزاری تورهای بازدید از کلینیک.

تمرکز بیشتر روی دستگاهای خود پرداز جهت سهولت در کمک به مهرانه.

برای دیدن ادامه عکس ها اینجا کلیک کنید .

آخرین اخبار