• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

توزیع تغذیه سالم در آموزشگاه نیایش شهرستان سلطانیه

سرطان از جمله بیماری هایی است که تغذیه صحیح در پیشگیری و درمان آن می تواند نقش مهمی داشته باشد. به عنوان مثال افرادی که کمتر از پنج بار در روز میوه و سبزی مصرف می کنند بیشتر در معرض خطر سرطان های دستگاه گوارش قراردارند.

با توجه به این امر مهم و اینکه در هفته مبارزه با سرطان قرار داریم برنامه توزیع مواد تغذیه ای سالم  در روز چهارشنبه در آموزشگاه نیایش شهر سلطانیه توسط اعضای انجمن مهرانه شهرستان سلطانیه صورت گرفت.

در این مراسم جناب آقای ملکی سخنان خود را با تبریک ایام الله دهه فجر و هفته مبارزه با سرطان آغاز کردند و در ادامه دانش آموزان را به ورزش روزانه و تغذیه سالم دعوت کردند و متذکر شدند که مصرف مواد اغذیه ای از جمله انواع فست فود ، چیپس ، پفک و ...موجب شکل گیری و رشد انواع بیماری ها از جمله سرطان در انسانها میشود .

در ادامه مراسم مواد تغذیه ای سالم که توسط یاوران مهرانه ای انجمن تهیه و تدارک دیده شده بود بین دانش آموزان توزیع گردید  که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

همچنین یاوران مهرانه ای در دفتر آموزشگاه نیایش حضور پیدا کردند که جناب آقای خالقی با ایراد سخنانی در رابطه با فعالیت انجمن مهرانه در مدت 6 ماه حضور در سلطانیه یاد آور شدند که این انجمن مدت کوتاهی است که در شهرستان ایجاد شده است ولی با این وجود کمکهای قابل توجهی از جانب خیرین صورت گرفته است .ایشان ضمن یادآوری شعار آموزش و پیشگیری انجمن مهرانه در سال 94 از دبیران محترم درخواست داشتند تا مشوق دانش آموزان خود در زمینه استفاده از تغذیه سالم و ورزش باشند.

در پایان ازمسولان آموزشگاه نیایش و تمامی افرادی که ما را در اجرای این مراسم یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

برای دیدن ادامه ی عکس ها اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار