• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

کمک‌های مردمی به بیماران مبتلا به سرطان در زنجان به ۵ میلیارد ریال در ماه رسید

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: تمامی کارهای انجام شده توسط کمک بیش از ۵ هزار خیر در طول فعالیت ۹ ساله انجمن انجام شده که کمک‌های مردمی آنها هم اکنون به رقم بالغ بر ۵ میلیارد ریال در ماه رسیده است.

اصغر وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: فعالیت مهرانه سبب شده است تا انعکاس فعالیت این انجمن خیریه در کشور به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده و به عنوان الگو در ارائه خدمات به جامعه هدف مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهها و نشستهای تخصصی در ارتباط با موضوع سرطان و ایجاد کمپین اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در باره بیماری سرطان از جمله مواردی بوده است که در این انجمن برای آگاه‌سازی افراد جامعه در استان انجام می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه خاطرنشان کرد: مهرانه تنها به بعد درمان توجه نداشته است و در برنامه بلند مدت خود رسالت اصلی خود را حفاظت از جان همه مردم استان در مقابله با این بیماری دانسته است.

وی افزود: برنامه‌هایی ترویجی در ارتباط با تغذیه سالم، ورزش و کاهش مصرف دخانیات به عنوان فعالیتهای پیشگیرانه مهرانه است که در این راستا برنامه‌های عملیاتی نیز تدوین شده است.

وثوق ابراز کرد: ارائه تغذیه سالم در مدارس استان و آشنا سازی کودکان با این موضوع از جمله کارهای مهرانه است که در راستای اصلاح تغذیه مردم انجام می‌شود.

وی گفت: ارسال بیش از 54 هزار پیام کوتاه آموزشی در ارتباط با سرطان در طول یکماه از دیگر کارهای انجام شده در این انجمن است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه با تقدیر از کمکهای مردمی استان گفت: تمامی کارهای انجام شده توسط کمک بیش از 5 هزار خیر در طول فعالیت 9 ساله انجمن انجام شده که کمک‌های مردمی آنها هم اکنون به رقم  بالغ بر 5 میلیارد ریال در ماه رسیده است.

وی تاکید کرد: وظیفه انجمن مهرانه تبدیل این کمک‌ها به خدمات بوده که راه‌اندازی کلینیک درمانی، انجام فعالیت‌های پیشگیرانه، توجه به بعد پژوهشی و مطالعاتی و ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور بخشی از خدمات ارائه شده این انجمن است.

وثوق با اشاره به پذیرش بیماران از سایر استان‌ها در این مرکز درمانی تصریح کرد: در ابتدای ورود بیماران نیز این نکته به آنها یادآوری می‌شود که از شما هیچ هزینه‌ای در قبال خدمات اخذ نمی‌شود.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه خاطرنشان کرد: انجمن مهرانه علاوه بر فعالیت‌های پیشگیرانه تاکید بر انجام کارهای مطالعاتی را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا با افتتاح فاز سوم مهرانه مکانی برای انجام مطالعات درباره این بیماری با جذب پژوهشگران ایجاد می‌شود.

آخرین اخبار