• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دیدار مدیرعامل انجمن مهرانه با مراجع عظام در قم

دیدار مدیر عامل انجمن مهرانه با مراجع عظام در قم

به گزارش روابط عمومی انجمن مهرانه،مدیرعامل انجمن مهرانه،آقای مهندس وثوق با حضور در بیوت آیات عظام شبیری زنجانی و مکارم شیرازی و علوی گرگانی با ایشان در راستای گسترش فرهنگ مهرانه دیدار و گفت و گو کردند.

آقای مهندس وثوق ضمن ارائه گزارش فعالیت 9 ساله مهرانه خدمت مراجع عظام از ایشان خواستند تا به جهت گسترش فرهنگ مهرانه،افراد مورد اعتماد خود را از سراسر کشور به انجمن مهرانه تا این انجمن با آموزش آن افراد باعث گسترش فرهنگ مهرانه شود که گسترش فرهنگ مهرانه گسترش سلامت و تدین و مهرورزی در جامعه است.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل انجمن مهرانه فرمودند:به اطلاعتان می رسانم که قبلا به اطلاع ما رسیده بود که در استان زنجان انجمن خیریه ای به نام مهرانه فعالیت می کند و من به آن عزیزی که انجمن مهرانه را به من معرفی کرد،گفتم  که ای کاش نظیر دیگرش در قم بود.

معظم له ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ مهرانه پیشنهاد دادند که برای انتشار فرهنگ مهرانه در کشور می توانید از طریق ائمه جمعه استان ها اقدام کنید.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجمن مهرانه،فرمودند:رفع حوائج مسلمین در درجه اول عبادت قرار دارد،علی الخصوص فعالیت انجمن مهرانه که  حیات عده ای از مؤمنین به این انجمن وابسته است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی فرمودند:کار شما مشمول حدیث شریف نبوی است که می فرمایند:«بهترین مردم کسی است که بیشترین منفعت را به مردم برساند.» و فعالیت شما در مورد خدمت به بیماران مبتلا به سرطان کار خیری است که هیچ شک و شبهه ای در آن نیست واین کار،مطلوب خداست و مورد رضایت امام زمان(عج) است.

معظم له تصریح نمودند:این افتخاری است بر زنجان و زنجانی که مردم زنجان هم در عرصه عزاداری می درخشند و هم در عرصه کمک های مردمی به بیماران مبتلا به سرطانی،فعالیت شما متولد شور عزاداری امام حسین است و در کنار آن ایجاد شده است و جنبه مذهبی و حسینی دارد و به نوعی تبلیغ اسلام به شمار می رود.

لینک خبر در خبرگزاری فارس 

آخرین اخبار