• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جمعه 15 آبان ماه 1394 برای مهرانه روزی آسمانی بود

روزی آسمانی با مردمانی آسمانی. برج میلاد دیروز میزبان ستارگان بود. ستارگانی که همه می درخشیدند. خیرینی که نور وجودشان برج را روشن کرده بود. شنیدن بخشش های میلیاردی و بخشش کادوی تولد کودکی سه ساله از ستارگان این مجلس، آسمان را به زمین آورده بود.

دیروز خیرین مهرانه در برج میلاد دور هم گرد آمده بودند. آمدند تا مثل همیشه باز هم بگویند هستیم. هستیم تا آخر راه. در این مراسم که از ساعت 7 تا 10 شب ادامه داشت، به ترتیب جناب آقای پروفسور ثبوتی، سرکار خانم قدس بنیانگذار خیریه محک، سرکار خانم دکتر مقیمی و جناب آقای مهندس وثوق بنیانگذاران مهرانه زنجان، جناب آقای بنی آدم از خیرین مهرانه و جناب آقای دکتر نهاوندیان رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری سخنانی را ایراد فرمودند.

سرکار خانم دکتر مقیمی ضمن تشکر از حضور خیرین در این مراسم و پاسداشت همراهی آن ها در تمام این سال ها عنوان کردند مهرانه درصدد انجام امور مربوط به پیشگیری از سرطان است و گام هایی را نیز برداشته که در این راه بسیار مشکل و تحقیقاتی، نیازمند کمک های هر چه بیشتر خیرین است.

در ادامه جناب آقای مهندس وثوق مدیرعامل مهرانه نیز ابتدا با نام بردن تعدادی از خیرین مهرانه از آن ها تشکر کرده وسپس به بیان گزارش عملکرد مهرانه در سال های گذشته پرداختند. 

پس از سخنرانی ایشان برنامه تکریم از خیرین در دو مرحله انجام پذیرفت. پس از آن و درقسمت آخر برنامه، مراسم گلریزان مهرانه با همت جناب آقای بنی آدم و جناب آقای مولایی بسیار باشکوه برگزار شد. با بخشش خیرین عزیز، بسیاری از نیازمندی های اعلام شده از سوی مهرانه، در این روز مرتفع گردید و اشک شوق از چشمان همه جاری بود. حتی کودکان در این کار خیر سهیم بودند. در این روز بزرگ کودکی سه ساله هدیه روز تولد خود را تقدیم مهرانه کرد. 

 

آلبوم این همایش را از این لینک دنبال کنید.

آخرین اخبار