• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

افتتاح درمانگاه شیمی درمانی ابهر

به رسم نیک و پسندیده هم نوعی دوستی و کمک و دستگیری از نیازمندان که ریشه در فرهنگ غنی ایران زمین دارد مهرانه توانست با افتتاح درمانگاه شیمی درمانی ابهر یک گام دیگر در این مسیر بردارد.

در روز چهارشنبه 4 شهریور سال 94 مصادف با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) شهرستان ابهر شاهد افتتاح درمانگاه شیمی درمانی این شهرستان بود.

این درمانگاه با کمک خیرین نوع دوست و نیک پندار و با یاری مرکزبهداشت و درمان شهرستان ابهر در یمارستان ابهر در مدت 18 ماه ساخته و به بهره برداری رسید.

این درمانگاه هم اکنون روز های سه شنبه با حضور آقای دکتر وحید به ارائه خدمات درمانی به بیماران می پردازد.

تجهیزات پزشکی این کلینیک هزینه ای بالغ بر بیش از 300 میلیون تومان را در برگرفت که این هزینه توسط موسسه نوراحسان تهران و سایر خیرین شهرستانی تامین گردید.

این درمانگاه در حال حاضر با ظرفیت 4 تخت در حال پذیرش بیمار می باشد که این ظرفیت قابل افزایش به 8 تخت است.

برنامه افتتاح درمانگاه شیمی درمانی مهرانه ابهر با حضور آقای مهندس وثوق (مدیرعامل مهرانه)، سرکارخانم دکتر مقیمی (رئیس هیئت مدیره مهرانه)، شهردار ابهر، فرماندار ابهر، رئیس شورای شهر ابهر، دکتر سجاد مهدی فرد (عضو هیئت مدیره مهرانه)، جناب آقای کاوندی مسئول کمیته شهرستان، آقای عبدالهی مدیر اجرایی دفتر مرکزی مهرانه، استاد محمدرضا شفیعی کدکنی، استاد کاشانی ، مهندس همایون حاجی خانی (خیرین ابهری)، و سایر یاوران و اعضای هیئت اجرایی ابهر و هیئت اجرایی سایر دفاتر برگزار گردید.

این برنامه با سخنرانی سرپرست بیمارستان امدادی شهرستان ابهر آقای دکتر بیگدلو آغاز شد ایشان در سخنرانی خود گزارشی کوتاه از مراحل تکمیل درمانگاه را اراده کردند و بیان کردند که برنامه کوتاه مدت درمانگاه افزایش تعداد روزهای فعالیت از یک روز در هفته به دو روز است.

پس از وی در ادامه برنامه خانم دکتر مقیمی به ایراد سخن پرداختند وی از حضور پرسنل ثابت در این درمانگاه در آینده ای نزدیک خبر دادند.

پس از سخنرانی خانم دکتر مقیمی آقای مرادی مدیر انجمن خیریه مهرانه ابهر به ایراد سخن در باب ساخت درمانگاه شیمی درمانی پرداختند و وی عمل نیک خیرین تقدیر کرد.

این برنامه با سخنرانی جناب آقای مهندس وثوق (مدیرعامل انجمن مهرانه) ادامه یافت وی با بزرگ شمردن کار خیر و ماندگار دانستن آن به این مهم اشاره کرد که مهرانه امسال رویکرد پیشگیری را در پیش گرفته و همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده است ومهرانه در 4 حوزه، فعالیت های خود را آغاز کرده است.

این برنامه با برکت سخنرانی آیت الله رحیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ابهر ادامه یافت . آیت الله رحیمی در سخنان خود به مسئله پیشگیری از بیماری و توصیه های اکید دین اسلام به این امر پرداختند و نظافت شخصی را یکی از راه های حفظ سلامت جسمی و روحی برشمردند.

در اختتامیه برنامه از خیرین و دست اندرکاران ساخت درمانگاه شیمی درمانی مهرانه ابهر تقدیر به عمل آمد.

 

ادامه تصاویر

آخرین اخبار