• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه در مراسم احیا شب قدر شهرستان سلطانیه

مهرانه در مراسم احیا شب قدر شهرستان سلطانیه

در مورخ 94/4/17 مصادف با شب شام غریبان حضرت علی (ع) ، مهندس وثوق مدیرعامل محترم انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان  استان زنجان- مهرانه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان سلطانیه حاضر و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم جناب آقای وثوق با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع) بیان نمودند که شبهای قدر فرصت خوبی برای ما انسانها است که بتوانیم کارهای خیر و نیک انجام دهیم. وی همچنین در رابطه با بیماران سرطانی اعلام نمودند که این بیماری در سطح کشور با سرعت ناجوانمردانه ای در حال رشد است اما با وجود مهرانه در استان زنجان توانسته ایم سرعت رشد این بیماری را مهار نموده و در سال های گذشته شاهد رشد آنچنانی این بیماری در استان نباشیم.

در ادامه سرطان سینه را که رایج ترین نوع بیماری در زنان است را اعلام و تاکید نمود که با پیشگیری و آموزشهای لازم در این زمینه بتوانیم شیوع این بیماری را کنترل نماییم و همچنین با تذکر به جوانان و کسانی که دخانیات مصرف می کنند، دخانیات را عامل اصلی سرطان در بین مردم دانستند و اعلام کرد که با خرید دخانیات و استفاده از آن به استقبال بیماری سرطان می رویم.

آقای مهندس وثوق دفتر مهرانه سلطانیه را نهمین دفتر افتتاح شده در سطح استان بیان نمودند و ابراز امیدواری کردند تا ان شاالله روز به روز مهرانه در امر خدمت رسانی به بیماران عزیز موفق تر باشد.

وی همچنان به هزینه های بالای درمان بیماری سرطان پرداختند که متاسفانه هر خانواده و شخص را دچار مشکل می کند.در ادامه نیز توضیحاتی در رابطه با فعالیت های صورت گرفته در مهرانه را بیان نمودند که مهرانه در حال حاضر بیش از 50000نفر خیر دارد که این خیرین با کمک های خود هزینه درمان و ساخت کلینیک تخصصی سرطان مهرانه را فراهم نموده اند.

مدیرعامل مهرانه در ادامه به ساخت کلینیک مهرانه اشاره کردند که با نقش خیرین و مردم استان این مجموعه از کلینیک استانی به کلینیک کشوری تبدیل شد که به امکانات بسیار عالی مجهز میباشد که تا سالهای گذشته به دلیل نبود امکانات ، بیماران عزیز باید به تهران اعزام سپس در آنجا مداوا می شدند که با همت مردم و خیرین و ساخت کلینیک این امر در داخل استان امکان پذیر شده  دیگر نیاز به اعزام بیماران به خارج استان نمیباشد که به جرات میتوان گفت که در سطح کشور بهترین دستگاه ها می باشد که در کلینیک مهرانه مستقر است

در پایان مراسم قلک های مهرانه توسط یاوران مهرانه در بین مردم پخش گردید.

 

گزارش تصویری مراسم

آخرین اخبار