• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور 40 هزار خیر افتخاری برای مهرانه

حضور 40 هزار خیر افتخاری برای مهرانه
به گزارش خبرنگار واحد خبری انجمن خیریه مهرانه جناب آقای مهندس وثوق در مراسم بازدید دانشگاه علوم پایه در تاریخ 94/2/10 کلینیک رادیوتراپی مهرانه عنوان کردند:در این انجمن وضعیت معیشت بیماران بررسی می شود تا جایی که امکان دارد بتوان به بیماران کمک کرد چرا که هرکس دچار سرطان می شود ناخواسته به لحاظ مالی زیر خط فقر قرار می گیرد زیرا هم داروها هزینه زیادی دارند همین که مدت درمان طولانی است واین درحالی است که در همه دنیا روز به روز بر تعداد این بیماران افزوده می شود.
ایشان اضافه کردند:ما تاکنون در مجموعه مهرانه یکسری اقدامات سخت افزاری،درمانی دارویی و امداد رسانی برای بیماران انجام داده ایم. این کلینیک به دست خیرین ساخته شده و به دست خودشان نیز مدیریت می شود چرا که حضور 40 هزار خیر برای مهرانه افتخاری بزرگ است.
مهندس وثوق اظهار کردند:در فاز دوم مهرانه به آموزش و پیشگیری توجه خواهد کرد چرا که در حال حاضر بیماری سرطان روبه افزایش است به همین خاطر باید به این حوزه اهتمام داشت که شامل تغذیه،ورزش،دخانیات و مسائل زیست محیطی می شود.
اعضای کانون مهر علوم پایه اعلام آمادگی نمودند تا برای آموزش و پیشگیری در حوزه دانش آموزی برنامه های خودشان را ارائه نمایند.
جناب آقای گرانمایه نیز در خصوص بخش های مختلف کلینیک وخدماتی که در آنجا ارائه می شود توضیحاتی را ارائه کردند تا بازدیدکنندگان شناخت بیشتری نسبت به مهرانه پیدا کنند.
درضمن طی این بازدید هریک از دانشجوها نظرات خود را پیشنهاد کردند تا بتوانند در فاز دوم همراه مهرانه باشند.
آخرین اخبار