• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دیدار خیرین مهرانه با مدیرعامل انجمن

دیدار خیرین مهرانه با مدیرعامل انجمن

بعدازظهر سومین روز از اردیبهشت ماه1394، آقای مهندس وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه، با جمعی از خیرین دیدار کردند. در این نشست صمیمانه که در محل کلینیک مهرانه صورت گرفت، ایشان ضمن ارائه گزارشی از سیر صعودی فعالیت های انجمن در طول سال های گذشته گفتند: تمامی این پیشرفت ها در نهایت دستاورد مهم و عظیمی داشت که آن، راه اندازی کلینیک مهرانه بود. این کلینیک، هم اکنون پذیرای تعداد زیادی پرونده پزشکی است و آمار آن نیز هر روز رو به افزایش می باشد. خیرین باید متوجه باشند که این اول راهی بسیار طولانی تا رسیدن به هدف نهایی مهرانه است.

ایشان در ادامه با اشاره به این موضوع مهم که شعار امسال مهرانه بر مبنای "آموزش و پیشگیری" از بیماری سرطان است، گفتند : در سال 94 تمامی تلاش خود را در کمیته های مختلف بر این بنا خواهیم گذاشت تا با ارائه خدمات فرهنگی- ورزشی و اطلاع رسانی، مردم عزیز استان را با عوامل مهم در بروز بیماری سرطان و راه های پیشگیری از آن آشنا کنیم.

در این دیدار همچنین خانم صنعتکار عنوان کردند که فعالیت های مهرانه در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماری سرطان با برنامه ریزی گام به گام و دقیق آغاز شده و یکی از سرمایه گذاری های اصلی نیز بر روی "ورزش" خواهد بود. چنانکه هم اکنون برنامه ورزش همگانی هر هفته صبح روزهای پنجشنبه در پارک بانوان زنجان در حال برگزاریست و به زودی طرحی جهت اجرای ورزش همگانی در سایر پارک های سطح شهر اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار مهندس وثوق از خیرین خواستند تا نظرات، دیدگاه ها و همچنین مشکلات موجود در واحد خدمتی خود را بیان کنند. خیرین فعال سمعی بصری- بنر و دفتر مرکزی نیز با طرح سوالات و ارائه پیشنهادات خود راهنمایی های لازم را برای ادامه فعالیت ها گرفتند و در نهایت مقرر شد تا مجموعه ای از دیدگاه های سازنده خیرین با برنامه ریزی و مشارکت هرچه بیشتر عزیزان، فصل بندی و مورد اجرا گذاشته شود.

آخرین اخبار