• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه مظهرتخصص، تعهد وعشق

مهرانه مظهرتخصص، تعهد وعشق

بعدازظهر روز پنجشنبه هیئت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دانشجویان کانون مهر دانشجویان کانون مهر دانشگاه آزاد از کلینیک رادیوتراپی بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار واحد خبرانجمن خیریه مهرانه آقای دکتر رهنما درمراسم بازدید هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کردند:باید تعریفی زیبا برای مهرانه داشت  در واقع مهرانه مظهر تخصص،تعهد وعشق است واین عناصر عامل شکل گیری این خیریه است چرا که تمامی موارد که تصور می شود قابل پیشنهاد است در این مجموعه رعایت شده که قابل تقدیر است.

ایشان خاطرنشان کردند:کارهایی که در زمینه سرطان صورت گرفته است کارهای بزرگی است که نمی توان آنهارا انکار کرد چرا که غیرممکن ها را ممکن کرده اند.در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی دارای 12هزار دانشجو است که پتانسیل های خوبی در این دانشگاه وجود دارد واگر بتوانیم این پتانسیل ها را در مسیر درست قرار بدهیم شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود.

آقای مهندس وثوق مدیرعامل انجمن مهرانه اظهار کردند تا به امروز در حوزه امداد و درمان فعالیت داشتیم و 3400پرونده ای که در مهرانه تشکیل شده است مربوط به حوزه درمانی ،تامین داروی بیمار و... می شود که با فعالیت دستگاه رادیوتراپی و ورود دستگاه دوم  به لحاظ درمانی تا حدودی خود کفا شدیم ومی توانیم خدمات درمانی قابل توجهی در اختیار بیماران قرار دهیم و در ادامه این مسیر سال جدید علاوه بر این فعالیت ها در حوزه آموزش و پیشگیری حرکت خواهیم نمود.

 

تصاویر بازدید

آخرین اخبار