• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری دوره های هنردرمانی

برگزاری دوره های هنردرمانی

هنر درمانی

نیاکان ما معتقد بودند که این روح است بیمار می شود و بیماری آن بر جسم تأثیر میگذارد. امروز نیز تحقیقات نشان داده افرادی که وجود ناراحتی خاصی را به خود تلقین نموده اند به مرور علائم بیرونی آن را نیز در جسم خود مشاهده کرده اند. در مقابل، بسیاری از ناراحتیها که حتی حاصل حوادث بیرونی مانند تصادفات بوده اند در اثر تقویت روحیه و بالا بردن روح خوش بینی پاسخ بهتر و حتی معجزه آسایی به درمان داده اند.

بنابراین اگر سعی کنیم روح خود را پرورش داده و آرامش بیابیم، می توانیم به بیماری ها، حتی صعب العلاج ترین آنها پبروز شویم. در این راستا انجمن خیریه مهرانه بخش مهمی به نام هنر درمانی را پایه گذاری کرده تا فرد، از این طریق با آرامش و صیقل دادن روح خود به روند بهبود بیماری کمک کند. در این کلاس ها فرد یاد می گیرد که چگونه با نقش هایی که می آفریند، تنش ها و نگرانی ها را رها کند. پیگیری و تداوم این امر او را برای کنار آمدن با مقوله ای به نام بیماری، آرام تر و استوارتر خواهد کرد.

در اتاق هنر درمانی با حضور هنردرمانگر در کنارمان، با هم دست به تجربیات جدیدی خواهیم زد که برای شادی و بهبود روحیه، مؤثر خواهد بود. این اتاق که دارای محیطی صمیمی و خارج از فضای ظاهری بیمارستان می باشد، برای اولین بار در بیمارستان ولیعصرزنجان از طریق کمیته هنری مهرانه انجام پذیرفته، تا قدمی در جهت بهبود روحیه و سلامت بیماران باشد.

زمان:

یکشنبه و دوشنبه، صبح ها ساعت 9:30 الی 11:30

مکان:

بیمارستان ولیعصر، بخش آنکولوژی (1)، اتاق هنر درمانی

 

در صورت تمایل به شرکت در کلاس با روابط عمومی مهرانه هماهنگی فرمایید.

آخرین اخبار