• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری مراسم روز زن

برگزاری مراسم روز زن

در روز پنجشنبه مورخ 94/1/20 به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن، مراسمی در مجتمع پذیرایی دلنواز با حضور مدیرعامل محترم مهرانه و تعدادی از خیرین و بانوان بیمار، با هدف گردهمایی و یادآوری نکات آموزش و پیشگیری برگزار شد.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه آقای مهندس وثوق در مراسم گردهمایی بانوان مهرانه ،ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن اظهار کردند: در سال جدید اولویت اصلی مهرانه توجه به حوزه آموزش وپیشگیری بوده و در این زمینه از اقشار مختلف کمک خواهند گرفت، چرا که این مهم بسیار حائز اهمیت است.این روزها همه ما باید به باورها واعتقاداتمان نقش پررنگ تری بدهیم، زیرا اگر به این باور برسیم که اسم خداوند متعال داروی بسیاری از دردها است و ذکرش را که شفای درد ورنج است در زندگی جاری کنیم، می توانیم شاهد تاثیرات آن باشیم. از این رو با توکل بر خدا و امید به او می توانیم آرامش را به معنای واقعی در زندگی به حرکت درآوریم.

ایشان با اشاره به فلسفه وجودی مهرانه عنوان کردند: به راستی این روزها کمک به هم نوع از جنس دیگری است و مهرانه آمده است تا دست در دست خیل عظیمی از خیرین کاری کند تا در حد توان خود آرامش را به زندگی بسیاری از بیماران برگرداند. به همین جهت مهرانه بر اساس کمک به بیماران بنیان گذاری شد تا شاهد لبخند دوباره کودکانی باشد که چشم انتظار مادرانی مهربان هستند. در حقیقت مهرانه در تمامی جنبه ها در راستای خدمت رسانی به بیماران فعالیت می کند.

مهندس وثوق تصریح کردند: امسال مهرانه قصد دارد در زمینه آموزش و پیشگیری حرکت رو به جلویی داشته باشد، چرا که در سال های اخیر تعداد بیماران مبتلا به سرطان در حال افزایش است. از این رو باید با کمک به یکدیگر در این حوزه گام های قابل توجهی برداریم که البته برای دست یابی به این مهم نیازمند همکاری خود بیماران نیز هستیم..

مدیر عامل انجمن خیریه مهرانه یادآورشدند: در سال گذشته توجه به ورزش و پرهیز از مصرف دخانیات با جدیت بیشتری پیگیری شد و در سال پیش رو نیز توجه به تغذیه و مسائل زیست محیطی از موارد ضروری است. از این حیث امسال برای افزایش سطح آگاهی مردم و شناخت بیشتر این بیماری در راستای آموزش مردم گام خواهیم برداشت و از کمک اقشار مختلف در سطح جامعه استفاده خواهیم کرد.

در ادامه مسوول کمیته معیشت شهری انجمن مهرانه خانم ناجی خاطر نشان کردند: امسال برای این که بتوانیم سطح آگاهی مردم را افزایش دهیم با قوت بیشتری از رسانه ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی بهره خواهیم گرفت، چرا که این امر سبب می شود مردم نسبت به بیماری شناخت پیدا کرده و به دنبال خیرین برای حضور در انجمن و فعالیت های خیرخواهانه اقدام کنند.

در ادامه این برنامه مسابقاتی در جهت بالا بردن سطح آگاهی بیماران و خیرین حاضر در این گردهمایی انجام پذیرفت و به برندگان جوایزی اهدا شد.

 

تصاویر مراسم

لینک خبر در پایگاه خبریhttp://zanjan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=53430

آخرین اخبار