• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی هیات امنا در سال 93

روز جمعه مورخه 93/12/8 ساعت 10 صبح،مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی هیات امنای مهرانه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و با عرض خیرمقدم از سوی خانم دکتر مقیمی رئیس هیات مدیره آغاز شد.به گزارش روابط عمومی در این جلسه با حضور حداکثری اعضاء هیءت امنا در محل سالن اجتماعات مرکز رادیوتراپی مهرانه برگزار گردید. آقای حاج علی صبا رئیس جلسه، آقای مهندس پارسا دبیر جلسه، آقای کلانتریخانم صنایعی نیز به عنوان ناظرین جلسه انتخاب شدند.

در ادامه جلسه آقای مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه ضمن خوش آمدگویی به اعضای هیات امناء و اعضاء هیات مدیره، گزارش کار دوسالانه فعالیت های هیئت مدیره را با آیه ای از قرآن مجید آغاز نمودند: ((باید باشند از شما کسانی که مردم را به امر نیکوکاری دعوت می کنند و برای امر به معروف و نهی از منکر، این ها جزء رستگاران و نیکوکاران هستند))

ایشان در ادامه گفتند از ابتدا 5700 نفر خیر دست به دست هم دادند تا مهرانه را در راه رسیدن به اهداف والای خود یاری کنند. این رقم در سال 93 به 6341 نفر رسیده که همگی به طور مستقیم و دائمی با مهرانه همکاری می نمایند. همین طور در سالی که گذشت ما خیر نمونه ی خود یعنی خانم ربابه صادقی را از دست دادیم که فقدان ایشان غم بزرگی برای تمامی مهرانه ای ها بود. چرا که ایشان با بخشیدن تمامی دارایی خود نشان دادند که شایسته نام خیر نمونه بودند. هم اکنون اتاق پزشک و مسئول فنی کلینیک به نام مرحومه نامگذاری شده است. همچنین مهندس وثوق در این جلسه گزارش کار دوسالانه هیات مدیره و فعالیت های مهرانه را به شرح زیر توضیح دادند:

1- تشکیل پرونده برای 3370 بیمار

2- افزایش کمک های دارو و درمان از 47 درصد به 58 درصد در سال 93

3- استفاده از مهمانسرای تهران توسط 5732 بیمار و همراهان آن ها در مدت درمان

4- افزایش 500 نفر ظرفیت حمایت دارویی- درمانی

5- بالابردن کیفیت زندگی، خدمات روان شناختی و مشاوره برای 1390 بیمار تحت پوشش که 390 نفر نسبت به سال‌ های قبل افزایش داشته است.

6- چاپ 17 شماره از نشریه مهرانه به طور منظم در حوزه فرهنگی تاکنون

7- برگزاری 26 همایش کوچک و بزرگ در سال 93 و جمع آوری چهار میلیارد و نهصد میلیون تومان تعهد مالی تنها در مراسم افتتاحیه کلینیک و حضور 900 خیر در این برنامه

8- ارسال هزار پیامک به هم استانیان عزیز در زمینه اطلاع رسانی پزشکی، تبلیغاتی و مناسبتی در سال 93

9- بروزرسانی سایت مهرانه و دسترسی به مطالب با زبان انگلیسی

10- برگزاری کنسرت استاد حسین علیزاده

11- کمک های معیشتی و تهیه سبد کالا، توجه به تغذیه بیماران، اهدای غذای گرم توسط بانوان خیر و تدریس دروس به صورت خصوصی برای بیماران و خانواده های آن ها

12- توزیع 50 هزار قلک بین خیرین سطح شهر و استان از ابتدای سال 93 تا به امروز

13- درآمد بالغ بر 280 میلیون تومان از سوی واحد بنر در سال 93

14- اهدای 6 واحد آپارتمان از سوی خیرین مهرانه (4 واحد توسط حاج آقا محمد حدیدیان، 1 واحد توسط آقای مهندس بیات و 1 واحد در تهران توسط آقای صهبا)

15- افزایش دفاتر مهرانه در شهرستان های استان و ارائه خدمات به بیماران در مرکز شیمی درمانی ابهر

16- پذیرش 17 بیمار از استان های تهران- گیلان- کردستان - آذربایجان شرقی و غربی و حتی باکو (خارج از کشور) در کلینیک مهرانه

در ادامه نیز توضیحاتی در خصوص نحوه مدیریت قسمت های مختلف بیان شد. به دلیل توسعه دفاتر و فعالیت های مهرانه، امکان مدیریت توسط خیرین به تنهایی کافی نبوده، بر همین اساس معاونت هایی برای اجرا تعریف شده است تا خیرین در حوزه های تصمیم گیری فعالیت کرده و معاونت ها به عنوان کارمند، نماینده و همراه مدیر عامل بوده و به تسریع انجام امور کمک خواهند نمود.

هم اکنون دفاتر مهرانه با 26 نفر نیروی کارمند و کلینیک رادیوتراپی با 27 نفر کار خود را آغاز کرده اند.

مهندس وثوق با اشاره به ضرورت راه اندازی دستگاه رادیوتراپی دوم و دریافت مجوز دستگاه CTخواستار همکاری دانشگاه علوم پزشکی با مهرانه برای رفع موانع موجود شدند.

درادامه جاج آقا بهاریان گزارشی اجمالی از حسابرسی صورت های مالی انجمن مهرانه ارائه نمودند.

 

تصاویر جلسه

آخرین اخبار