• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهمانسرای اختصاصی انجمن خیریه مهرانه افتتاح شد

مهمانسرای اختصاصی انجمن خیریه مهرانه افتتاح شد

یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات بیماران مبتلا به سرطان همواره دور بودن مرکز درمانی از محل سکونتشان بوده است که به همت و یاری خیرین بزرگوار و مسئولین انجمن مهرانه، این دغدغه نیز جای خود را به آرامش و اطمینان داد.

روز جمعه، در اولین روز از اسفند ماه 1393 ، مهمانسرای مهرانه با مساحتی بالغ بر 1800 مترمربع زیربنا، 21 سوئیت و در مجاورت کلینیک، جهت استفاده رایگان بیماران غیربومی افتتاح شد. در این مراسم که با حضور استاندار زنجان آقای مهندس انصاری،دکتر هشترودی ، دکتر بیگلری و جمعی از مسئولین مهرانه انجام شد  حاضرین از مهمانسرا بازدید کردند. آقای انصاری در این مراسم با اشاره به جشن گلریزان سال90 گفتند: ایده اولیه ساخت کلینیک در آن زمان طراحی شد اما واقعا باور نکردنیست که در کمتر از سه سال چنین طرح عظیمی با این درجه از کیفیت و امکانات به مرحله بهره برداری رسیده است.

در این مراسم، مهندس وثوق مدیر عامل انجمن با تاکید بر این که  مهمترین هدف انجمن مهرانه رفاه حال بیماران و خانواده هایشان است، خاطر نشان کرد: تاکنون 3350 بیمار مبتلا به سرطان در مهرانه تشکیل پرونده داده اند و از این تعداد 227 نفر از بیماران در مرکز رادیوتراپی و کیلینیک تخصصی مهرانه پذیرش و 130 نفر نیز از ترخیص شده اند.

بنیانگذار مهرانه در ادامه افزود: تمامی مراحل درمان این بیماران رایگان بوده و هیچ وجهی از بیماران دریافت نشده است.هزینه درمان 130 بیمار ترخیص شده از این مرکز 530 میلیون تومان بوده است.

این برنامه مهمان ویژه ایی هم داشت,استاد علی هشترودی، یکی از چهره های ماندگار ادبی کشور و استان زنجان با حضور در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه اعضای انجمن مهرانه افزود: انجام کار نیک اثرات فراوانی به دنبال دارد و باعث خشنودی خداوند و آسوده خاطری بندگان می شود.خیر بودن معمله با خداست چرا که همیشه زنده و پایدار می ماند.

استاد هشترودی در ادامه  ضمن حمایت از فعالیت های انجمن مهرانه، خاطر نشان کرد: ساخت کلینیک و مهمان سرا برای یاری به بیماران مبتلا به سرطان در استان، کاری ارزشمند، فراموش نشدنی و به نوع خود ماندگار است.

مهمانسرای انجمن مهرانه، ویژه اسکان و پذیرایی همراهان غیر بومی بیماران در طول مدت درمان که یک الی دو ماه می باشد، پیش بینی شده است.هزینه ساخت و احداث این مهمانسرا یک میلیارد تومان می باشد.

 

تصاویر بیشتر

آخرین اخبار