• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اختتامیه مسابقات فوتسال جام مهرانه

انجمن خیریه مهرانه با در نظر گرفتن ابعاد فرهنگی در امر پیشگیری از بیماری سرطان اقدام به برگزاری بازارچه های خیریه، همایش ها و مسابقات گوناگون کرده است.یکی از مهمترین این مسابقات، کاپ فوتسال مهرانه است که از سال گذشته و با حضور تیم ها و اقشار مختلف برگزار می گردد.

مسابقات امسال نیز با استقبال گرم تیم های مختلف و به مناسبت هفته سرطان آغاز شد.مسابقات دارای شور و حالی خاص و بسیار جذاب بود و تیم ها در فضایی بسیار دوستانه و با رعایت اصل اخلاق با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقات 20 تیم حضور داشتند که در این مدت 48 بازی انجام دادند.در روز پایانی مسابقات فینال بین تیم های انجمن مهرانه و صنعت آب و برق استان زنجان برگزار شد.در این مسابقه تیم انجمن مهرانه با یک گل بر رقیب خود غلبه کرد.عنوان سومی این مسابقات هم به تیم پیشکسوتان شاهد رسید.

دو تیم مهرانه و صنعت آب و برق برای رسیدن به فینال در 4 گروه 5 تیمی با رقبای خود به رقابت پرداختند و پس از صعود از دور گروهی و پشت سر گذاشتن حریفان در دور حذفی به فینال راه یافته بودند.

این بازی که با حضور تماشاگران شور و حال خاصی به خود گرفته بود، پذیرای آقای وثوق مدیر عامل مهرانه، جناب آقای فریدون اصفهانیان پیشکسوت فوتبال استان زنجان و رئیس هیئت داوران ،آقای حسینی مدیر کل ورزش جوانان، آقای نیک بخش مدیر کل بنیاد شهید استان زنجان،آقای شادمان رئیس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،  آقای حاج علی اکبری معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور، آقای بلباسی معاونت اداری مالی دادگستری استان،  آقای اعلایی مقدم معاونت آموزشی سازمان ورزش و جوانان ، آقای حمزه لو مسئول امور اداری تربیت بدنی و آقای هوشنگ سلطانی دبیر هیئت فوتبال استان زنجان این بازی را از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در این مراسم آقای وثوق با بیان این که ما باید ورزش همگانی را برای پیشگیری از بیماری ها توسعه دهیم، یکی از اهداف مهرانه را پیشگیری از سرطان توصیف کرد.وی همچنین ضمن تبریک ایام دهه ی فجر، از تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر و قدردانی کردند و همچنین از صدا و سیمای زنجان بدلیل پوشش ندادن این مراسم گله مندی کردند.

 

از برنامه های این مراسم، روپایی زدن توسط ابوالفضل حیدری بود. این نونهال 11 ساله از روستای قزلجه علیا قصد دارد به زودی رکورد روپایی را در کتاب گینس ثبت کند.آقای حسینی مدیر کل ورزش جوانان مبلغ پانصدهزار تومان به این ورزشکار نونهال اهدا کردند.

 

 

 

در ادامه مراسم،استاد محمدرضا تقی زاده به همراه گروه رزمی دفاع شخصی به اجرای برنامه پرداختند  و در پایان، از تیم ها و بازیکنان برتر با اهدای لوح و جام قهرمانی تقدیر شد.عنوان با اخلاق ترین تیم این مسابقات نیز به تیم دادگستری و عنوان آقای گلی این مسابقات به مجید ملکی رسید.

 

 

        

تصاویر بیشتر

 

آخرین اخبار