• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سوت آغاز دومین دوره ی مسابقات جام مهرانه به صدا در آمد

همه ما هنگام مطالعه کتاب، مجله و روزنامه به عباراتی مانند : علائم بیماری... درمان بیماری... و غیره که میرسیم با دقت بیشتری مطالعه میکنیم. چرا؟ دلیل آن کاملا مشخص است، ما نمیخواهیم بیمارشویم!

راه های پیشگیری از انواع بیماریها بسیارند و علاج واقعه نیز، قبل از وقوع باید کرد. حتما شما نیزبارها شنیده و یا خوانده اید که "ورزش در پیشگیری از انواع بیماریها موثر است ". اما چگونه؟ در این گفتار بطور خلاصه نقش ورزش در پیشگیری از بیماری سرطان را برای شما شرح میدهیم.

وقتی شما ورزش میکنید : سیستم ایمنی بدن شما بهبود یافته و بهتر فعالیت میکند. در عین حال تغییرات هورمونی در طی فعالیت فیزیکی باعث بهبود خلق می‌شود و استرس را کاهش می‌دهد.افسردگی کاهش یافته و منابع بدن بازسازی و توانمند میشوند. همچنین نقش ورزش در کاهش عوارض داروها بازسازی بافتهای فرسوده و آسیب دیده بدن نیزاثبات شده و از این نظر برای بیماران نیز بسیار مفید خواهد بود. همه اینها تنها خلاصه ای از فواید ورزش در سلامتی می یاشد.

از آنجایی که یکی از مهمترین اهداف "مهرانه"، بحث پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان است، این نهاد خیریه در کنار فعالیتهای مستمر ورزشی، اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال " جام مهرانه" نموده است تا علاوه بر ایجاد فرهنگ ورزش و تحرک بدنی، همشهریان خیریه و اهداف آن همراه گرداند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه علاوه بر کمک های مالی بیشمارش برای بیماران مبتلا به سرطان، در اجرای فعالیت های فرهنگی به نفع بیماران  نیز همواره فعال بوده است.برگزاری بازارچه های خیریه، حضور و توزیع قلک در مدارس، عیادت از بیماران و... از جمله فعالیت های این بخش بوده است.

 برگزاری مسابقات فوتسال جام مهرانه است که از سال گذشته و با حضور تیم های متعدد در حال برگزاری است.امسال نیز مسابقات جام مهرانه به مناسبت هفته سرطان و از 8 تا 15 بهمن در سالن عدالت دادگستری برگزار می شود.

سوت آغاز دومین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه  به صدا در آمد.در مراسم افتتاحیه یک دقیقه سکوت به احترام بیماران مبتلا به سرطان که دیگر در بین ما نیستند اعلام شد. و نیز پنج مرتبه آیه ی شریفه ی امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو برای شفای بیماران عزیز خوانده شد.

 

آخرین اخبار