• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

آقای "گلزاری" معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان ، 12 آذرماه1393  از کلینیک رادیو تراپی مهرانه بازدید کردند. در این بازدید مهندس وثوق در باره ی  کلینیک وآینده ی کاری آن و اهداف آن توضیحاتی را ارائه دادند. ایشان همچنین درخصوص ارتباط  مهرانه و ورزش گفتند: خوشبختانه، "مهرانه" خیرین ورزشکاری از افراد تیم ملی و تیم های استانی دارد مانند آقای نجاریان که اولین مسلمان صعود کننده به اورست هستند .

آقای گلزاری در این بازدید گفتند که استان زنجان ظرفیت های بزرگی در مقیاس های  بزرگ دارد مانند همان شور و شعور حسینی و انتظار میرود که مهرانه در حد ظرفیت استان زنجان و مردم خوب آن پیش رفته و الگوی مناسبی در حوزه ی پیشگیری و درمان سرطان باشد. ایشان همچنین در ادامه ی صحبت ها به این نکته اشاره کردند  که فاز تحقیقاتی و پژوهشی برای پیشگیری و درمان  مهرانه بسیار خوب و موثر خواهد بود لذا امیدواریم که این مجموعه یک مرکز پربار بوده با کمک های مردم و خیرین که برکت هر کاری هستند پیشرفت روزافزون داشته باشد انشالله که کارهای عوامل مهرانه وهمه ی خیرینی که حتی آجری در این راه برداشته اند مورد قبول خداوند قرار گیرد.

در ادامه این بازدید آقای نوری از آقای وثوق و خیرین تشکر کردند و گفتند که با توجه به شیوع بیماری سرطان ، نیروی جوان مجموعه مهرانه میتواند در جهت پیشگیری از این بیماری و آگاهی دادن به مردم  سهم بسزایی داشته باشند . ضمن اینکه ما نیز در وزارت ورزش و جوانان بخصوص قسمت جوانان استقبال میکنیم که به مهرانه و سازمان های مردم نهاد در قالب استفاده از جوانان برای اگاه ساختتن مردم و جامعه کمک کنیم.

در انتها مهندس وثوق از آقای گلزاری خواستند که ورزش در استان جدی تر شود بخصوص ورزش های همگانی چرا که ورزش در پیشگیری از سرطان بسیار مفید است. آقای گلزاری با استقبال از این پیشنهاد  آن را هم به نفع مهرانه و مردم و هم به نفع سازمان ورزش دانستند و از جوانان خواستند که در تشکل های ورزشی حضور پیدا کنند.

درپایان این جلسه شال مهرانه به آقای گلزاری تقدیم گردید و ایشان به عنوان سفیر و عضو افتخاری مهرانه شناخته شدند.

 

تصاویر بیشتر

آخرین اخبار