• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید صنعتی از کیلینیک مهرانه

 

صنعتگران و صاحبان صنایع استان زنجان صبح روز 18 آبان به کیلینیک مهرانه رفتند.

آنها که با پیشنهاد و هماهنگی آقای سید سجاد نباتچیان رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان و آقای مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان و مهندس ناصر صیدی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شهرک های صنعتی استان زنجان به آن جا رفته بودند از فاز اول کلینیک که و مهمانسرا که آماده بهره برداری است دیدن کردند.

مهندس گرانمایه که وظیفه هدایت و راهنمایی این گروه را به عهده داشت تمامی فعالیت های صورت گرفته در ساخت مجموعه کیلینیک در طول دو سال را به صورت مختصر توضیح و قسمت های مختلف مجموعه از جمله قسمت رادیوتراپی را به آنها نشان دادند وپس از آن به سالن اجلاس رفتند.

گرانمایه در آنجا مشکلات و مسائل پیش رو برای ساخت و تجهیز کیلینیک را به طور کامل بیان کرد و از صنعتگران تا راهکارها و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

در ابتدا مهندس ناصر فغفوری از صنعتگران و خبرنگاران حاضر تشکر کردند و از نیاز کشور به این مرکز توضیح داد و گفت بیماران و علاوه بر مشکلات درمانی خود مشکلات معیشتی نیز دارند و ما در غبال آنهامسئولیم و باید یک فرهنگ سازی صورت گیرد تا با راه اندازی این مجموعه ها بتوانیم درد از دردهای مردم را کم کنیم؛ ما در عرصه صنعت و معدن اعلام آمادگی می کنیم که در در رابطه با جذب کمک های مادی و حتی کمک در ترخیص بدون گمرک به انجمن مهرانه کمک کنیم.

در ادامه آقای نباتچیان شروع به سخنرانی کردند و گفتند من کم و بیش در جریان فعالیت های ای انجمن بودم و من همیشه از وضعیت نابسامان بیماران در تهران رنج می بردم و بالاخره این مجموعه توانست که با ایجاد مهمانسرا در تهران یکی از مهم ترین دغده های بیماران را کم کند و باید این مجموعه به هر زحمتی که هست به پایان برسد. این مجموعه متعلق به همه ی مردم ایران خواهد بود .

سپس صنعتگران هر یک به بیان دیدگاه خود پرداختند ودر انتها مهندس گرانمایه به سوالات آنها پاسخ داد.

 

تصاویر بیشتر

آخرین اخبار