• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور سید رضا میرکریمی در کلینیک مهرانه

حضور سید رضا میرکریمی در کلینیک مهرانه

 

سید رضا میر کریمی کارگردان موفق سینما و تلویزیون یکی از اعضای برجسته ی هیئت امنای انجمن خیریه مهرانه است.خالق زیر نور ماه و یه حبه قند ظهر امروز حضوری دوباره در جمع مهرانه ای ها داشت و از تغییرات و پیشرفت های اخیر انجمن مطلع شد.
در حالی که کلینیک مهرانه در آستانه افتتاح و بازگشایی به روی تمامی مردم و بیماران ایران است، تک تک شخصیت هایی که برای بازدید پا به کلینیک می گذارند از این همه تلاش و پیشرفت شگفت زده اند !
آقای میرکریمی نیز امروز پس از بازدید از بخش های مختلف کلینیک و پس از توضیحات آقای گرانمایه راهی نشست خبری شد.وثوق مدیر عامل مهرانه، ضمن تشکر از میرکریمی و همراهانش برای حضور در مهرانه خاطر نشان کرد : ما همیشه به حضور نخبگان در مهرانه افتخار می کنیم و از میان هنرمندان هم، آقای میرکریمی به عنوان نخبه هنری در جمع ما حضور دارند.همیشه از نام بزرگ سید رضا میر کریمی به عنوان هنرمندی محبوب در مهرانه یاد می شود.
میرکریمی نیز در صحبت هایش ضمن تشکر از استقبال مهرانه ای ها گفت : شگفت زده شدم و انتظار این پیشرفت بزرگ را نداشتم.فکر می کردم کلینیک خیلی ساده تر از این حرف ها باشد.باید از همت مسئولین مهرانه قدردانی کرد که بدون کمک گرفتن از دولت در کم ترین زمان، بهترین کار ممکن را در راه خرسندی بیماران انجام داده اند.تجهیزات این کلینیک کاملا به روز است و دکوراسیون بسیار زیبا و هنرمندانه است.
میرکریمی در ادامه افزود : این که مهرانه این قدر پیشرفت داشته به دلیل وجود هزاران خیر است که همیشه دست در دست هم می دهند و مهرانه را در حرکت رو به جلو یاری می کنند.

 


گروه نشریه مهرانه ضمن خوش آمد گویی و تشکر از آقای میرکریمی، از ایشان خواستند تا در مصاحبه اختصاصی نشریه حضور داشته باشند که با موافقت میر کریمی همراه بود.
در پایان نشست خبری میرکریمی گفت : واقعا خوشحالم از این جوانان را در بخش های گوناگون مهرانه می بینم و این نوید آینده ای روشن را به ما می دهد.
عکس یادگاری آخرین بخش از حضور میرکریمی در کلینیک بود.

تصاویر بیشتر

آخرین اخبار