• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید کارکنان و رئیس اداره برق از مهرانه

 

کارکنان و رئیس اداره ی برق استان زنجان, هفتم آبان ماه از کلینیک مهرانه بازدید کردند.
این گروه طی همایشی به مناسبت روز ورزش در صنعت آب و برق حد فاصل میدان آزادگان تا محل کلینیک را پیاده طی کرده و به بازدید این مجموعه آمدند. در این بازدید پس از سخنان  مهندس وثوق در مورد کلینیک و هزینه ی ساخت و زیر بنای آن, گروه کارکنان و ریاست اداره برق با همراهی مهندس گرانمایه از نزدیک با قسمت های مختلف کلینیک آشنا شدند. مهندس وثوق در مبان صحبتهای خود با اشاره به نیاز کلینیک به حمایت مستمر خیرین و نهادها از این گروه نیز درخواست کردند هرکاری را که از دستشان بر میاید انجام دهند.
حاج آقا محرمی نیز با یادآوری این نکته که مهرانه تا کنون کمک مالی از دولت نگرفته گفتند:با این حال برخی نهادها لطف داشته و کارهایی برای پیشبرد این مجموعه انجام داده اند. ایشان همچنین از کلیه پرسنل اداره ی برق تشکر کردند یادآور شدند که این اداره کارهای مربوط به مهرانه را در بسیاری مواقع بدون مراجعه حضوری و تنها با یک تلفن انجام داده اند که جای تشکر دارد.
در این بازدید از آقای مهندس سهیل که مشاور ارشد در زمینه ی برق کلینیک بوده تشکر ویژه به عمل آمد.
در ادامه حاضرین پای صحبتهای ریاست محترم اداره برق نشستند. مهندس کاظمی در صحبتهای خود ضمن تشکر از همه ی مردم و عوامل مهرانه  گفتند که از پیشبرد سریع کار شگفت زده شده اند و قطعا این کار خیر, در پیشگاه خداوند متعال ارزش والایی داشته و مردم نیز به خاطر صداقت و خلوصی که مهرانه برای خدمت به بیماران دارد به این انجمن خیریه کمک کرده اند. همچنین گفتند از این پس هر کمکی که بتوانند انجام خواهند داد تا این مجموعه که باعث افتخار زنجان است سریعتر به ثمر رسیده و مردم از آن بهره ببرند. ایشان در پایان آرزوی سلامتی برای بیماران کردند.
همچنین در این مراسم برای تقدیر از این عزیزان لوح هایی به رسم یادبود آماده شده بود که آقای کاظمی به نمایندگی از دیگران آنرا دریافت کردند و به تمامی حاضران قلک های مهرانه داده شد.

تصاویر بیشتر 

 

آخرین اخبار