• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

جشن عیدغدیر خم

جشن عیدغدیر خم با حضور اعضای هیئت ثارالله ، رهروان راه امام و شهدا در محل کلینیک مهرانه برگزار شد .

در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین مهرانه و اعضای هیئت ثارالله برگزار شد مدیرعامل مهرانه با اشاره به هدف اصلی این انجمن که کمک به بیماران کم بضاعت بر پایه  دستور خداوند که می فرماید : فالستبقو الخیرات است گفتند: خیرین مهرانه هم اکنون مشغول انجام کار ارزشی و اعتقادی هستند و در این راستا ماهیانه حدود 200 میلیون تومان از مردم نوع دوست زنجان کمک های خیریه جمع آوری می گردد.

وی افزود : مهرانه در این راه با برنامه ریزی انجام شده درسالهای اولیه فعالیت خود را در بخش های خدماتی و درمانی وکمکهای عاطفی به بیماران داده است و در حال حاضر دستگاه رادیوتراپی برای درمان بیماران از شرکت زیمنس المان با هزینه بالغ بر4 میلیارد و 900 میلیون تومان خریداری و در محل کلینیک نصب و آمده بهره برداری می باشد .


از مشخصات بارز کلینیک میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

1-      صد درصد هزینه آن توسط افراد خیر تقبل گردیده .

2-      غیر از درمان در بحث تحقیقات و پیشگیری و درمان پیشرفته سرطان نیز فعالیتهای انجام خواهد گرفت.

3-      مهرانه ، مدیریت و اداره کلینیک را خود را به عهده داشته و توسط انجمن مهرانه انجام خواهد پذیرفت.

ایشان خاطر نشان شدند که مهرانه با بکارگیری پزشکان حاذق و فوق تخصص  و بعد از بهره برداری از فاز اول و دوم در تلاش خواهد بود که دستگاهpet scan که یک دستگاه فوق پیشرفته تشخیصی می باشد را خریداری نماید.

در ادامه این مراسم، برنامه ای توسط  هیئت ثارالله به مناسبت عید غدیر خم اجرا شده و اعضای این هیئت از بخش های مختلف کلینیک و دستگاه رادیوتراپی دیدن کردند.

آخرین اخبار